-DIA- schreef:Maar geen andere leer!gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
hij meerdere theologen vereert

-DIA- schreef:Maar geen andere leer!gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
Barmhartigheid schreef:-DIA- schreef:Maar geen andere leer!gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
![]()
van de week lag hier het boek van Ds Steenblok en iedere keer dat ik het zag had ik het idee dat het Caprice wasgertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
helma schreef:van de week lag hier het boek van Ds Steenblok en iedere keer dat ik het zag had ik het idee dat het Caprice wasgertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
Sja, ik ben benieuwd wat de top van het tehuis verdient...albion schreef:...ik een artikel las in het RD en ik dit nauwelijks kan bevatten.
Bejaarde moet betalen voor frisse neus
- Ommetje maken kost 15 euro
- Uitgebreide douchebeurt kost 21 euro
- Uurtje zwemmen kost 42 euro
Een ommetje maken en een uitgebreide douchebeurt worden gezien als 'extraatjes'.
Orchidee schreef:helma schreef:van de week lag hier het boek van Ds Steenblok en iedere keer dat ik het zag had ik het idee dat het Caprice wasgertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
avator... avakever?gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
pffffffffff, je snapt me tochAfgewezen schreef:avator... avakever?gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
Het is 'avatar'.
Af en toe moeten sommige hier gewoon even muggenziftengertje schreef:pffffffffff, je snapt me tochAfgewezen schreef:avator... avakever?gertje schreef:caprice een nieuwe avator heeft
Het is 'avatar'.