Zou er nog een mooi orgel staan?eilander schreef:Jongens, eten! Bim, bam.albion schreef:Het heeft wel iets om daarin te wonen. Zou er ook nog een preekstoel in staan?
Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
is dat voor jou voorwaarde bij een huis?albion schreef: Het heeft wel iets om daarin te wonen. Zou er ook nog een preekstoel in staan?
De voormalig NH-kerk te Ooy (in de buurt van Nijmegen): Google Maps.
Gevonden via Google met zoektermen gerenoveerd kerk (rood | rode) dakpannen toren witte en dan maar plaatjes kijken...
Voor meer info: http://www.papma.nl/index.html
We kunnen een hééleboel raad de plaat foto's tegemoet zien:
- Margriet
- Orchidee
- Corydoras
- en ik denk dat ik er nog een paar vergeet.
Kom op, doe er eens wat aan
- Margriet
- Orchidee
- Corydoras
- en ik denk dat ik er nog een paar vergeet.
Kom op, doe er eens wat aan
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Goed! Plaats je even een nieuwe? Anders verveelt Albion zich zoJager schreef:De voormalig NH-kerk te Ooy (in de buurt van Nijmegen):
~~Soli Deo Gloria~~
-
Bernadientje
Ik denk dat het de toren van het stadhuis in Roermond is.
De figuren die erop staan draaien elke middag om 12 uur rond de toren en het zijn een architect, een kleermaker, nar, papierschepper, bisschop (van Hoensbroeck), orgeldraaier, smid en vorstin (Maria Theresia).
De figuren die erop staan draaien elke middag om 12 uur rond de toren en het zijn een architect, een kleermaker, nar, papierschepper, bisschop (van Hoensbroeck), orgeldraaier, smid en vorstin (Maria Theresia).
Zo te zien heb je gelijk. http://www.carillontorens.com/fotos/roermond001.jpgBernadientje schreef:Ik denk dat het de toren van het stadhuis in Roermond is.
Ben daar nog nooit geweest, maar hoop er komende zomervakantie dichtbij te zijn
Volgende?
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Goed! Plaats je even een nieuwe? Anders verveelt Albion zich zoJager schreef:De voormalig NH-kerk te Ooy (in de buurt van Nijmegen):
En zo kom je door het hele land! Gezellig toch???Hendrikus schreef:Zo te zien heb je gelijk. http://www.carillontorens.com/fotos/roermond001.jpgBernadientje schreef:Ik denk dat het de toren van het stadhuis in Roermond is.
Ben daar nog nooit geweest, maar hoop er komende zomervakantie dichtbij te zijn![]()
Volgende?
-
Bernadientje
Nog snel ff eentje voordat ik m'n bed opzoek. Hij is niet moeilijk. 'k Heb overigens wel de naam van dat bootje even weggepoetst. Ik kan pas over 3 dagen hier terugzijn, maar voor die tijd heeft een van jullie 'm vast al geraden. Succes

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Is dat de pont tussen Zwartsluis en Genemuiden?
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Klopt helemaal, zie ook http://www.roermond.nl/index11431.htmHendrikus schreef:Zo te zien heb je gelijk. http://www.carillontorens.com/fotos/roermond001.jpgBernadientje schreef:Ik denk dat het de toren van het stadhuis in Roermond is.
Ben daar nog nooit geweest, maar hoop er komende zomervakantie dichtbij te zijn![]()
Die kerktoren in de verte lijkt Alblasserdam.Bernadientje schreef:Nog snel ff eentje voordat ik m'n bed opzoek. Hij is niet moeilijk. 'k Heb overigens wel de naam van dat bootje even weggepoetst. Ik kan pas over 3 dagen hier terugzijn, maar voor die tijd heeft een van jullie 'm vast al geraden. Succes![]()
~~Soli Deo Gloria~~
met aan de andere kant op de achtergrond nedstaalHendrikus schreef:Die kerktoren in de verte lijkt Alblasserdam.Bernadientje schreef:Nog snel ff eentje voordat ik m'n bed opzoek. Hij is niet moeilijk. 'k Heb overigens wel de naam van dat bootje even weggepoetst. Ik kan pas over 3 dagen hier terugzijn, maar voor die tijd heeft een van jullie 'm vast al geraden. Succes![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....