dat vind ik ook wel jammer ja, had me wel super geleken jou als zus!!gertje schreef:MarthaMartha schreef:gertje schreef:MarthaMartha schreef:een super mooi bloemstuk en een bere-gezellige avond!
mijn ma en mijn 2 zussen en 3 schoonzussen hadden een gezellige avond georganiseerd.
het eerste vrijgezellen feestje in de familie....
heerlijk gegeten (mijn zus en schoonzus kunnen prima koken)
daarna een workshop waar we een prachtig bloemstuk maakten.
tssss je hoefde niet eens verkleed de straat op?![]()
nee kijk, dat konden ze hun bezadigde oudste (schoon) zus natuurlijk niet aandoen ...
whoehhahhaha jammer hoor dat ik je zus niet ben
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- MarthaMartha
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Bezadigd????????MarthaMartha schreef:gertje schreef:MarthaMartha schreef:een super mooi bloemstuk en een bere-gezellige avond!
mijn ma en mijn 2 zussen en 3 schoonzussen hadden een gezellige avond georganiseerd.
het eerste vrijgezellen feestje in de familie....
heerlijk gegeten (mijn zus en schoonzus kunnen prima koken)
daarna een workshop waar we een prachtig bloemstuk maakten.
tssss je hoefde niet eens verkleed de straat op?![]()
nee kijk, dat konden ze hun bezadigde oudste (schoon) zus natuurlijk niet aandoen ...
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Katharina van Bora
2 heerlijke zelfgemaakte taarten voor de verjaardag van ons middelste kind! Hij hoopt morgen jarig te zijn!

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Katharina van Bora schreef:2 heerlijke zelfgemaakte taarten voor de verjaardag van ons middelste kind! Hij hoopt morgen jarig te zijn!![]()
Denk aan de weegschaal van Gijs
Heerlijk!!Katharina van Bora schreef:2 heerlijke zelfgemaakte taarten voor de verjaardag van ons middelste kind! Hij hoopt morgen jarig te zijn!![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
Hihi, het is ook niet voor Käthe, want die neemt gewoon niet!! We hopen ook nog visite te krijgen.Terri schreef:Katharina van Bora schreef:2 heerlijke zelfgemaakte taarten voor de verjaardag van ons middelste kind! Hij hoopt morgen jarig te zijn!![]()
ben je mal, op de verjaardag van je ventje.. tuurlijk neem je gewoon een (klein) stukje!Katharina van Bora schreef:Hihi, het is ook niet voor Käthe, want die neemt gewoon niet!! We hopen ook nog visite te krijgen.Terri schreef:Katharina van Bora schreef:2 heerlijke zelfgemaakte taarten voor de verjaardag van ons middelste kind! Hij hoopt morgen jarig te zijn!![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ach ja, mijn vader was vandaag ook weer te gul geweest(was bang dat hij te weinig had), dus behoorlijk wat meegebracht voor morgen... Het zag er lekker uit en het moet ook wel op dus...
- Katharina van Bora
Nee, Henriët, dat doe ik niet! En als je nog een stukje wilt, moet je ff langs komen! Welkom! Als je 's avonds komt eten, krijg je papat met sla (voor de liefhebbers!)henriët schreef:ben je mal, op de verjaardag van je ventje.. tuurlijk neem je gewoon een (klein) stukje!Katharina van Bora schreef:Hihi, het is ook niet voor Käthe, want die neemt gewoon niet!! We hopen ook nog visite te krijgen.Terri schreef:Katharina van Bora schreef:2 heerlijke zelfgemaakte taarten voor de verjaardag van ons middelste kind! Hij hoopt morgen jarig te zijn!![]()
Wat is dat voor eten..."papat"...patat door papa gemaakt ofzoKatharina van Bora schreef:Nee, Henriët, dat doe ik niet! En als je nog een stukje wilt, moet je ff langs komen! Welkom! Als je 's avonds komt eten, krijg je papat met sla (voor de liefhebbers!)henriët schreef:ben je mal, op de verjaardag van je ventje.. tuurlijk neem je gewoon een (klein) stukje!Katharina van Bora schreef: Hihi, het is ook niet voor Käthe, want die neemt gewoon niet!! We hopen ook nog visite te krijgen.
Ben je echt zo streng aan het lijnen
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Verkochte zielen 
twee bloemenvazen met gekleurde roosjes (special for you)
zeepketting
geld
hart om op te hangen
kaarten
twee bloemenvazen met gekleurde roosjes (special for you)
zeepketting
geld
hart om op te hangen
kaarten
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ben je jarig of was dit nog voor moederdag?
een droogmolen van leifheit van mn ouders!
jarig geweest gelijk met DIA.helma schreef:ben je jarig of was dit nog voor moederdag?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
een zeer ingewikkelde kwestie, die zich vandaag op het alleronverwachtst ontwikkelde tot een probleem.
Die tijd van uithuwelijken enzo was toch wel makkelijk. 't Gaf in ieder geval minder verwarring.
Die tijd van uithuwelijken enzo was toch wel makkelijk. 't Gaf in ieder geval minder verwarring.