Ach ja, mijn vader was vandaag ook weer te gul geweest(was bang dat hij te weinig had), dus behoorlijk wat meegebracht voor morgen... Het zag er lekker uit en het moet ook wel op dus...
Katharina van Bora schreef:2 heerlijke zelfgemaakte taarten voor de verjaardag van ons middelste kind! Hij hoopt morgen jarig te zijn!
Denk aan de weegschaal van Gijs
Hihi, het is ook niet voor Käthe, want die neemt gewoon niet!! We hopen ook nog visite te krijgen.
ben je mal, op de verjaardag van je ventje.. tuurlijk neem je gewoon een (klein) stukje!
Nee, Henriët, dat doe ik niet! En als je nog een stukje wilt, moet je ff langs komen! Welkom! Als je 's avonds komt eten, krijg je papat met sla (voor de liefhebbers!)
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Katharina van Bora schreef:
Hihi, het is ook niet voor Käthe, want die neemt gewoon niet!! We hopen ook nog visite te krijgen.
ben je mal, op de verjaardag van je ventje.. tuurlijk neem je gewoon een (klein) stukje!
Nee, Henriët, dat doe ik niet! En als je nog een stukje wilt, moet je ff langs komen! Welkom! Als je 's avonds komt eten, krijg je papat met sla (voor de liefhebbers!)
Wat is dat voor eten..."papat"...patat door papa gemaakt ofzo
Ben je echt zo streng aan het lijnen ..................wel knap hoor
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
een zeer ingewikkelde kwestie, die zich vandaag op het alleronverwachtst ontwikkelde tot een probleem. Die tijd van uithuwelijken enzo was toch wel makkelijk. 't Gaf in ieder geval minder verwarring.