Nee 21, je vergeet het konijntje denk ik.Mister schreef:@Corydoras: 20?

Ik denk zelfs dat het er 22 zijn.
Nee 21, je vergeet het konijntje denk ik.Mister schreef:@Corydoras: 20?
Neen het, die had ik wel meegerekend.albion schreef:Nee 21, je vergeet het konijntje denk ik.Mister schreef:@Corydoras: 20?
Nee hoor, gewoon lekker op een terrasje zitten, dat was vandaag toch niet te versmaden? Het kwam er alleen niet van...albion schreef:Is je opschrift cryptisch? Een plaatsje waar het nu ongetwijfeld aangenaam toeven is?
Hendrikus schreef:Nee hoor, gewoon lekker op een terrasje zitten, dat was vandaag toch niet te versmaden? Het kwam er alleen niet van...albion schreef:Is je opschrift cryptisch? Een plaatsje waar het nu ongetwijfeld aangenaam toeven is?
Nee, sinds die Karmel van vorige week kijk ik wel even of de foto geen al te expliciete hints bevat, anders is 't een kwestie van ff googlen en je hebt 'm. Op het uithangbord stond de naam van de zaak. Maar die heb ik dus even discreet verwijderd
Je hoeft niet verder. Hier het ongecensureerde bord:albion schreef:Een nieuwe poging: Leiden.
Het is natuurlijk eurg lastig om een etablissement te zoeken zonder enig houvast.Een kleine tip is welkom
Hendrikus schreef:Je hoeft niet verder. Hier het ongecensureerde bord:albion schreef:Een nieuwe poging: Leiden.
Het is natuurlijk eurg lastig om een etablissement te zoeken zonder enig houvast.Een kleine tip is welkom
Waarmee je terecht komt bij Noroc in Leiden.
http://www.youropi.com/nl/leiden/restaurants/noroc-4348
à vous le tour!
Da's niet veel.albion schreef:Dit staat er bij:
Hendrikus schreef:Da's niet veel.albion schreef:Dit staat er bij:
Hints!!!!albion schreef:Hendrikus schreef:Da's niet veel.albion schreef:Dit staat er bij:
Nee, ik deed iets stoms (net zoals bij die foto van Den Briel)
jvdg schreef:Hints!!!!albion schreef:Hendrikus schreef:Da's niet veel.albion schreef:Dit staat er bij:
Nee, ik deed iets stoms (net zoals bij die foto van Den Briel)
![]()
Sorry, over het hoofd gezien.albion schreef:Ik heb er nog een foto bijgeplaatst.