Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
Welk orgel staat er in?
het antwoord op die vraag is in zekere zin af te lezen aan de buitenkant van het kerkgebouwjvdg schreef:Welk orgel staat er in?

~~Soli Deo Gloria~~
Ik vrees dat jij aan het fotoshoppen bent geweest.Hendrikus schreef:het antwoord op die vraag is in zekere zin af te lezen aan de buitenkant van het kerkgebouwjvdg schreef:Welk orgel staat er in?

Of moet het gebruik van cryptische opmerkingen de scoringskans verlagen.

voor een eerste schot niet slecht, maar 't is 'm nog nietAuto schreef:Lienden?
~~Soli Deo Gloria~~
Ach, ik zie het al.
Er steken geen pijpen door het dak.
D'r is geen orgel.
Er steken geen pijpen door het dak.

D'r is geen orgel.
dit is ook weer zo'n bekend iets. vooral die steen aan de rechterkant dat heeft lienden ook herinner ik mij. Alleen die kerk is denk ik niet wit.Hendrikus schreef:voor een eerste schot niet slecht, maar 't is 'm nog nietAuto schreef:Lienden?
Nee hoor Jan, hier is niet aan gefotosoept.jvdg schreef:Ik vrees dat jij aan het fotoshoppen bent geweest.Hendrikus schreef:het antwoord op die vraag is in zekere zin af te lezen aan de buitenkant van het kerkgebouwjvdg schreef:Welk orgel staat er in?![]()
Of moet het gebruik van cryptische opmerkingen de scoringskans verlagen.
Wil ik je nog wel helpen door te vertellen dat de naam van de orgelbouwer iets te maken heeft met de buitenkant van het kerkgebouw, is 't weer niet goed.

Ooit heb ik er een opname gemaakt, die vrij laat was afgelopen. Eén voordeel, denk je dan: op dit tijdstip rijd ik in één streep naar huis. Jawel, kwam ik op de A1 in de file te staan, 's nachts om kwart over één

~~Soli Deo Gloria~~
Beusichem
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jvdg mag !!!!!! TADAAAAAAAAAAAAA
Terheijden
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)