terrasjesweer

Hendrikus

Re: terrasjesweer

Bericht door Hendrikus »

Gijs83 schreef:
henriët schreef:
Gijs83 schreef:
henriët schreef: heb je helaas mis
Waarom denk je dat?
ervaring..
in wat :quoi
in bier kopen bij de strandtent, dat staat er toch?
~~Soli Deo Gloria~~
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

:haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Marnix

Bericht door Marnix »

Orchidee, natuurlijk is het in de tuin goedkoper. Probleem is dat je na een dagje rondwandelen in een stad, soms wel eens dorst hebt. En genoeg mensen gaan dan toch even zitten en nemen een drankje. Het principe van cafe's, herbergen, tavernes enz. die met de prijs een paar keer over de kop gaan, bestaat al eeuwen lang en heeft altijd prima gewerkt. Dus blijkbaar is er wel behoefte aan, willen mensen voor even lekker zitten en wat drinken gerust een keer wat meer neertellen.

Ik vind in de tuin zitten en bier drinken ook prima hoor... maar dat weerhoudt me er niet van om af en toe op een terrasje te gaan zitten om een lekker biertje, het liefst een Belgisch speciaalbiertje, te verorberen :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Een ijsje eten op een terrasje...dat wil ik dan nog wel eens heel af en toe doen met m'n gezin, maar we zijn ook wel eens 4 Magnums wezen kopen bij de AH, en hebben die heerlijk opgesmikkeld, op een bankje aan de IJssel...en dat heeft niet zozeer met kosten te maken, maar daar genieten wij eigenlijk meer van... :slurp
Maar ieder z'n ding hoor :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
henriët

Bericht door henriët »

Hendrikus schreef: in bier kopen bij de strandtent, dat staat er toch?
:fouet
mis Hendrikus
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

henriët schreef:
mis Hendrikus
mis je me? dat zal toch niet? :haha
~~Soli Deo Gloria~~
Ander

Bericht door Ander »

henriët schreef:
mis Hendrikus
'k Kon me er ook al niets bij voorstellen. Jet aan een halve liter voor de halve prijs.
henriët

Bericht door henriët »

Ander schreef:
henriët schreef:
mis Hendrikus
'k Kon me er ook al niets bij voorstellen. Jet aan een halve liter voor de halve prijs.
:tilt

Nou, een halve liter voor de halve prijs.. daar wil ik wel voor gaan hoor, alleen niet als het bier is.. ;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

henriët schreef:Nou, een halve liter voor de halve prijs.. daar wil ik wel voor gaan hoor, alleen niet als het bier is.. ;)
Rose dan maar
The Groom's still waiting at the altar
Marnix

Bericht door Marnix »

Orchidee schreef:Een ijsje eten op een terrasje...dat wil ik dan nog wel eens heel af en toe doen met m'n gezin, maar we zijn ook wel eens 4 Magnums wezen kopen bij de AH, en hebben die heerlijk opgesmikkeld, op een bankje aan de IJssel...en dat heeft niet zozeer met kosten te maken, maar daar genieten wij eigenlijk meer van... :slurp
Maar ieder z'n ding hoor :)
waarom geniet je daar meer dan? :) ik zou er evenveel van genieten, het ene kost wat meer maar ik hecht niet zoveel waarde aan geld :)
henriët

Bericht door henriët »

Hendrikus schreef:
henriët schreef:
mis Hendrikus
mis je me? dat zal toch niet? :haha
:hum
henriët

Bericht door henriët »

Bonny schreef:
henriët schreef:Nou, een halve liter voor de halve prijs.. daar wil ik wel voor gaan hoor, alleen niet als het bier is.. ;)
Rose dan maar
:super
Orchidee

Bericht door Orchidee »

henriët schreef:
Bonny schreef:
Rose dan maar
:super
:deg :deg :deg
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lourens

Bericht door Lourens »

Net langs de Oude Gracht in Utrecht gelopen, het is nog een fris windje voor een terras.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Joannah

Bericht door Joannah »

fluitje schreef:Net langs de Oude Gracht in Utrecht gelopen, het is nog een fris windje voor een terras.
En daar zou straks nog wel eens een ijslands-grijze lucht bij kunnen komen..met alle verschrikkelijke gevolgen van dien.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Plaats reactie