in bier kopen bij de strandtent, dat staat er toch?Gijs83 schreef:in wathenriët schreef:ervaring..Gijs83 schreef:Waarom denk je dat?henriët schreef: heb je helaas mis
terrasjesweer
Re: terrasjesweer
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Orchidee, natuurlijk is het in de tuin goedkoper. Probleem is dat je na een dagje rondwandelen in een stad, soms wel eens dorst hebt. En genoeg mensen gaan dan toch even zitten en nemen een drankje. Het principe van cafe's, herbergen, tavernes enz. die met de prijs een paar keer over de kop gaan, bestaat al eeuwen lang en heeft altijd prima gewerkt. Dus blijkbaar is er wel behoefte aan, willen mensen voor even lekker zitten en wat drinken gerust een keer wat meer neertellen.
Ik vind in de tuin zitten en bier drinken ook prima hoor... maar dat weerhoudt me er niet van om af en toe op een terrasje te gaan zitten om een lekker biertje, het liefst een Belgisch speciaalbiertje, te verorberen
Ik vind in de tuin zitten en bier drinken ook prima hoor... maar dat weerhoudt me er niet van om af en toe op een terrasje te gaan zitten om een lekker biertje, het liefst een Belgisch speciaalbiertje, te verorberen

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Een ijsje eten op een terrasje...dat wil ik dan nog wel eens heel af en toe doen met m'n gezin, maar we zijn ook wel eens 4 Magnums wezen kopen bij de AH, en hebben die heerlijk opgesmikkeld, op een bankje aan de IJssel...en dat heeft niet zozeer met kosten te maken, maar daar genieten wij eigenlijk meer van...
Maar ieder z'n ding hoor

Maar ieder z'n ding hoor

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hendrikus schreef: in bier kopen bij de strandtent, dat staat er toch?

mis Hendrikus
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
mis je me? dat zal toch niet?henriët schreef:Hendrikus schreef: in bier kopen bij de strandtent, dat staat er toch?![]()
mis Hendrikus

~~Soli Deo Gloria~~
'k Kon me er ook al niets bij voorstellen. Jet aan een halve liter voor de halve prijs.henriët schreef:Hendrikus schreef: in bier kopen bij de strandtent, dat staat er toch?![]()
mis Hendrikus
Ander schreef:'k Kon me er ook al niets bij voorstellen. Jet aan een halve liter voor de halve prijs.henriët schreef:Hendrikus schreef: in bier kopen bij de strandtent, dat staat er toch?![]()
mis Hendrikus

Nou, een halve liter voor de halve prijs.. daar wil ik wel voor gaan hoor, alleen niet als het bier is..

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bonny
- Contacteer:
Rose dan maarhenriët schreef:Nou, een halve liter voor de halve prijs.. daar wil ik wel voor gaan hoor, alleen niet als het bier is..
The Groom's still waiting at the altar
waarom geniet je daar meer dan?Orchidee schreef:Een ijsje eten op een terrasje...dat wil ik dan nog wel eens heel af en toe doen met m'n gezin, maar we zijn ook wel eens 4 Magnums wezen kopen bij de AH, en hebben die heerlijk opgesmikkeld, op een bankje aan de IJssel...en dat heeft niet zozeer met kosten te maken, maar daar genieten wij eigenlijk meer van...![]()
Maar ieder z'n ding hoor

Hendrikus schreef:mis je me? dat zal toch niet?henriët schreef:Hendrikus schreef: in bier kopen bij de strandtent, dat staat er toch?![]()
mis Hendrikus

Bonny schreef:Rose dan maarhenriët schreef:Nou, een halve liter voor de halve prijs.. daar wil ik wel voor gaan hoor, alleen niet als het bier is..

henriët schreef:Bonny schreef:Rose dan maarhenriët schreef:Nou, een halve liter voor de halve prijs.. daar wil ik wel voor gaan hoor, alleen niet als het bier is..

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Net langs de Oude Gracht in Utrecht gelopen, het is nog een fris windje voor een terras.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
En daar zou straks nog wel eens een ijslands-grijze lucht bij kunnen komen..met alle verschrikkelijke gevolgen van dien.fluitje schreef:Net langs de Oude Gracht in Utrecht gelopen, het is nog een fris windje voor een terras.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?