Marnix schreef:
Overigens zou ik wel LANGS de grachten lopen en niet OVER de grachten, tenzij je een heel groot geloof hebt

Marnix schreef:
Overigens zou ik wel LANGS de grachten lopen en niet OVER de grachten, tenzij je een heel groot geloof hebt
Als jij dan raar bent, dan zijn we het lekker samen.Orchidee schreef:Ik zal wel een raar mens zijn...maar ik hou er helemaal niet van om op een terrasje te zitten
de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Niets?BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Nou, meer dan 2,50 heb ik nog nooit betaald voor een drankje... meestal minder... 2 euro voor een biertje of een sapje. Ik weet niet waar je woont, maar hier valt dat wel mee.BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Van mij zal de horeca niet kunnen bestaan...BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Versgeperst sinaasappelsap, komkommerschijfjes en een zak chips.Orchidee schreef:Van mij zal de horeca niet kunnen bestaan...BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Ik zit liever, met m'n gezin in de tuin, dan heb je 6 grote cola voor 1,50, en is veel gezelliger
Het was maar een voorbeeld...vogeltje schreef:Versgeperst sinaasappelsap, komkommerschijfjes en een zak chips.Orchidee schreef:Van mij zal de horeca niet kunnen bestaan...BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Ik zit liever, met m'n gezin in de tuin, dan heb je 6 grote cola voor 1,50, en is veel gezelliger
idd lokaties verschillen..Marnix schreef:Nou, meer dan 2,50 heb ik nog nooit betaald voor een drankje... meestal minder... 2 euro voor een biertje of een sapje. Ik weet niet waar je woont, maar hier valt dat wel mee.BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Of naarmate het seizoen vordert daalt de prijs. Straks in september is alles in de opruimingrefo schreef:Niets?BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.![]()
Boycotten die terassen. Zakt het vanzelf weer.
heb je helaas misGijs83 schreef:Of naarmate het seizoen vordert daalt de prijs. Straks in september is alles in de opruimingrefo schreef:Niets?BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.![]()
Boycotten die terassen. Zakt het vanzelf weer.(denk zeker bij de strandtent)
Waarom denk je dat?henriët schreef:heb je helaas misGijs83 schreef:
Of naarmate het seizoen vordert daalt de prijs. Straks in september is alles in de opruiming(denk zeker bij de strandtent)
ervaring..Gijs83 schreef:Waarom denk je dat?henriët schreef:heb je helaas misGijs83 schreef:
Of naarmate het seizoen vordert daalt de prijs. Straks in september is alles in de opruiming(denk zeker bij de strandtent)
in wathenriët schreef:ervaring..Gijs83 schreef:Waarom denk je dat?henriët schreef:heb je helaas misGijs83 schreef: