Marnix schreef:
Overigens zou ik wel LANGS de grachten lopen en niet OVER de grachten, tenzij je een heel groot geloof hebt
terrasjesweer
Re: terrasjesweer
Als jij dan raar bent, dan zijn we het lekker samen.Orchidee schreef:Ik zal wel een raar mens zijn...maar ik hou er helemaal niet van om op een terrasje te zitten
Houd er ook niet van... sowieso het hele horecagebeuren is niets voor mij. Nou ja, een patatje speciaal van de frietkraam om de hoek, dat dan weer wel...
www.psalmenzingen.nl: 150 psalmen in de berijming-1773.
Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Niets?BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Boycotten die terassen. Zakt het vanzelf weer.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Nou, meer dan 2,50 heb ik nog nooit betaald voor een drankje... meestal minder... 2 euro voor een biertje of een sapje. Ik weet niet waar je woont, maar hier valt dat wel mee.BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Van mij zal de horeca niet kunnen bestaan...BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Ik zit liever, met m'n gezin in de tuin, dan heb je 6 grote cola voor 1,50, en is veel gezelliger
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Versgeperst sinaasappelsap, komkommerschijfjes en een zak chips.Orchidee schreef:Van mij zal de horeca niet kunnen bestaan...BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Ik zit liever, met m'n gezin in de tuin, dan heb je 6 grote cola voor 1,50, en is veel gezelliger
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
Het was maar een voorbeeld...vogeltje schreef:Versgeperst sinaasappelsap, komkommerschijfjes en een zak chips.Orchidee schreef:Van mij zal de horeca niet kunnen bestaan...BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
idd lokaties verschillen..Marnix schreef:Nou, meer dan 2,50 heb ik nog nooit betaald voor een drankje... meestal minder... 2 euro voor een biertje of een sapje. Ik weet niet waar je woont, maar hier valt dat wel mee.BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.
http://www.goedkoopbier.nl/nieuws/Bierp ... behoorlijk
overigens.. vanmiddag nog even op een terras (strand Langervelderslag) een ijsje gegeten met m'n zoontje. Heerlijk stukje gefietst!
Of naarmate het seizoen vordert daalt de prijs. Straks in september is alles in de opruimingrefo schreef:Niets?BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.![]()
Boycotten die terassen. Zakt het vanzelf weer.
heb je helaas misGijs83 schreef:Of naarmate het seizoen vordert daalt de prijs. Straks in september is alles in de opruimingrefo schreef:Niets?BJD schreef:de prijzen schieten de pan uit.. 3,5 euro voor een biertje is niets..Marnix schreef:Hm, waarom niet? Ik vind het heerlijk, lekker in het zonnetje, drankje erbij... en genieten... en je ogen de kost geven.![]()
Boycotten die terassen. Zakt het vanzelf weer.(denk zeker bij de strandtent)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Waarom denk je dat?henriët schreef:heb je helaas misGijs83 schreef:
Of naarmate het seizoen vordert daalt de prijs. Straks in september is alles in de opruiming(denk zeker bij de strandtent)
ervaring..Gijs83 schreef:Waarom denk je dat?henriët schreef:heb je helaas misGijs83 schreef:
Of naarmate het seizoen vordert daalt de prijs. Straks in september is alles in de opruiming(denk zeker bij de strandtent)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
in wathenriët schreef:ervaring..Gijs83 schreef:Waarom denk je dat?henriët schreef:heb je helaas misGijs83 schreef: