Hendrikus schreef:ja, vakantiefoto's uit Toscane tellen niet meeMarthaMartha schreef:oh ja, ik ga nu aan de slag, moet het nederland zijn?

kopenhagen, zwitserland, er staat van alles in dit topic, dus ik zoek even wat op....
Hendrikus schreef:ja, vakantiefoto's uit Toscane tellen niet meeMarthaMartha schreef:oh ja, ik ga nu aan de slag, moet het nederland zijn?
Nou, toe maar hoor, plaats maar wat je ons had toebedachtMarthaMartha schreef:Hendrikus schreef:ja, vakantiefoto's uit Toscane tellen niet meeMarthaMartha schreef:oh ja, ik ga nu aan de slag, moet het nederland zijn?had ik net zo'n mooie opgezocht....
kopenhagen, zwitserland, er staat van alles in dit topic, dus ik zoek even wat op....
Maar geef even wel aan of het in Nederland of buitenland is, svpHendrikus schreef:Nou, toe maar hoor, plaats maar wat je ons had toebedachtMarthaMartha schreef:Hendrikus schreef:ja, vakantiefoto's uit Toscane tellen niet meeMarthaMartha schreef:oh ja, ik ga nu aan de slag, moet het nederland zijn?had ik net zo'n mooie opgezocht....
En even apart vermelden of het al dan niet in Zeeland is, dat wordt hier ook erg op prijs gesteldalbion schreef:Maar geef even wel aan of het in Nederland of buitenland is, svpHendrikus schreef:Nou, toe maar hoor, plaats maar wat je ons had toebedachtMarthaMartha schreef:Hendrikus schreef: ja, vakantiefoto's uit Toscane tellen niet meehad ik net zo'n mooie opgezocht....
Ben je er geweest? of hoe weet je dat nou zo snel??????????????????????
Nee, Volterra stond wel op ons lijstje toen we in Toscane waren, maar we zijn er niet aan toegekomen, helaas.MarthaMartha schreef:Ben je er geweest? of hoe weet je dat nou zo snel??????????????????????
(zoiets kan ik eigenlijk niet uitstaan natuurlijk)
Ja, en een en een bij elkaar optellen... (Hij wist dat je in Toscane geweest bent...)Hendrikus schreef:Nee, Volterra stond wel op ons lijstje toen we in Toscane waren, maar we zijn er niet aan toegekomen, helaas.MarthaMartha schreef:Ben je er geweest? of hoe weet je dat nou zo snel??????????????????????
Maar Corydoras zei het al: tante Google weet alles...
Erg hè..
maar hoe zoek je dat dan op, op google? wat tik je in?Hendrikus schreef:Nee, Volterra stond wel op ons lijstje toen we in Toscane waren, maar we zijn er niet aan toegekomen, helaas.MarthaMartha schreef: Ben je er geweest? of hoe weet je dat nou zo snel??????????????????????
Maar Corydoras zei het al: tante Google weet alles...
Erg hè..
Google images, zoekterm anfiteatro, 6e pagina bingo.MarthaMartha schreef:maar hoe zoek je dat dan op, op google? wat tik je in?
Volterra moet je beslist nog een keer doen, het is er prachtig!!!
[/url] en tenslotte nog een mooie straat.
Lassie schreef:@Hendrikus is het in Drenthe?
sssst niet verder vertellen hoorLassie schreef:@Hendrikus is het in Drenthe?