A.s. schoonzoon is wel het een en ander kwijtgeraakt...refo schreef:Die fik is hard aangekomen, ja. Had je er ook nog iets persoonlijks van belang opgeslagen? Aan de smiley te zien niet.Hendrikus schreef:Nauw, toefallug ben ik een btje bekent in Delluft. En dat fikkie daar heugt me nog heel goedalbion schreef:Tjonge wat kan jij vlug googlen![]()
![]()
'k Zal een nieuwe zoeken.
Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
~~Soli Deo Gloria~~
Ja. Profvoetbalreclame bij imagecheck?Ichtus schreef:Kliksafe heeft het idd weer moeilijk met die foto's
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Zou dat de grap zijn?refo schreef:Ja. Profvoetbalreclame bij imagecheck?Ichtus schreef:Kliksafe heeft het idd weer moeilijk met die foto's
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik weet echt niet hoe dat moet, sorry.
Wil iemand mijn beurt overnemen

Laat ze je avator raden..Terri schreef:Ik weet echt niet hoe dat moet, sorry.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- MarthaMartha
huisje bij het Loo
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zo komen de ware Veluwenezen weer boven drijvenMarthaMartha schreef:huisje bij het Loo

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Laat ik nou van de Utrechtse heuvelrug komen....Hendrikus schreef:Zo komen de ware Veluwenezen weer boven drijvenMarthaMartha schreef:huisje bij het Loo
Maar goed, ik had nooit verwacht dat het me ooooooooooit zou lukken..... maar toch...
Ik heb al een plaatje, maar zullen jullie echt op vanavond moeten wachten, zit nu op mijn werk...
Ach kom, dat is gewoon de zuidelijke veluwezoomMarthaMartha schreef:Laat ik nou van de Utrechtse heuvelrug komen....

Nou, maak er wat moois van, vanavond.
~~Soli Deo Gloria~~
MarthaMartha schreef:huisje bij het Loo

MarthaMartha schreef:Laat ik nou van de Utrechtse heuvelrug komen....Hendrikus schreef:Zo komen de ware Veluwenezen weer boven drijvenMarthaMartha schreef:huisje bij het Loo
Maar goed, ik had nooit verwacht dat het me ooooooooooit zou lukken..... maar toch...
Ik heb al een plaatje, maar zullen jullie echt op vanavond moeten wachten, zit nu op mijn werk...
'k Ben benieuwd

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
oh ja, ik ga nu aan de slag, moet het nederland zijn?albion schreef:MarthaMartha schreef:Laat ik nou van de Utrechtse heuvelrug komen....Hendrikus schreef:Zo komen de ware Veluwenezen weer boven drijvenMarthaMartha schreef:huisje bij het Loo
'k Ben benieuwd
ja, vakantiefoto's uit Toscane tellen niet meeMarthaMartha schreef:oh ja, ik ga nu aan de slag, moet het nederland zijn?

~~Soli Deo Gloria~~