Gijs83 schreef:refo schreef:Gijs83 schreef:caprice schreef:De PVV heeft zich tot nu toe nog niet veel anders geprofileerd als een partij die wel dingen roept, en problemen aan de orde stelt, maar die nog niet begrijpen dat een overheid er ook is om die problemen op te lossen. Of ik het aan mag bevelen weet ik niet, maar zoek eens op youtube op pvv, bijv. Martin bosma, Dion Graus, Richard de Mos, enzv., voor staaltjes onvervalst PVV-geluid. Je weet niet of je lachen of huilen moet met zulke mensen in de Tweede Kamer. Laat staan als ze een coalitie gaan vormen.

PvdA wil niet met PVV regeren, CDA wijs het niet op voorhand af. Lijkt mij niet goed dat de PVV in de regering. Ik snap toch al niet echt dat er zoveel mensen voor de partij van Wilders zijn...
Ik wel.
Men denkt dat hij de problemen wel zal oplossen, omdat hij dat zegt.
Waarom zijn er zoveel mensen voor Wilders dan

Omdat de man zaken belicht die Jan Modaal graag belicht ziet. Partijen zoals de PvdA, die systematisch wegkijken van het allochtonenprobleem en constant versluierende nieuwspraak scanderen, zijn niet langer geloofwaardig. Verkiezingsposters in het Turks, gemeenschapsgeld naar loze uitkeringtrekkers die de maatschappij alleen maar last bezorgen is niet wat de burger wil. De burger wil veiligheid en duidelijkheid; Wilders zou dat kunnen bewerkstelligen, hoewel de man zich nog nooit heeft kunnen bewijzen. Ik vertrouw de PVV echter meer dan CDA of PvdA, die zich bezighouden met draaikonten, politieke benen breken en propagandestunts.