Raad de plaats oftwel waar is dit?
-
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
Staverden, Veluwe?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Dit is toch dat paleis in Haiti.. euh helaas bijna volledig ingestort.
Inderdaad.
Inmiddels ziet het er zo uit.
De bovenste verdieping is helemaal verdwenen.
Frankrijk heeft aangeboden het te herbouwen.

Inmiddels ziet het er zo uit.
De bovenste verdieping is helemaal verdwenen.
Frankrijk heeft aangeboden het te herbouwen.

--------------
Helaas niet, en ook het Loetbos niet.Zonderling schreef:Staverden, Veluwe?
En we bleven in Nederland, toch?

~~Soli Deo Gloria~~
Zeg, Hendrikus, is dit een bekend gebouw (deel van een kasteel/paleis?).Of moeten we speciaal in het noorden wonen om er achter te komen wat dit wel mag voorstellen?
Ik zou het op prijs stellen als je een heel klein tipje van de sluier op wilt lichten (als dat niet te veel gevraagd is)

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
de foto opent wel héél langzaam bij mij...............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Noorden? Hoe kom je dáár nou bij?albion schreef:Zeg, Hendrikus, is dit een bekend gebouw (deel van een kasteel/paleis?).Of moeten we speciaal in het noorden wonen om er achter te komen wat dit wel mag voorstellen?
Ik zou het op prijs stellen als je een heel klein tipje van de sluier op wilt lichten (als dat niet te veel gevraagd is)
Nee hoor, dit buitenhuis ligt niet ver van een van onze grote rivieren. Het draagt een naam die is afgeleid van een baai in Cuba, die in 1628 door ons aller Piet Heyn werd veroverd. Een deel van de buit van de Zilvervloot is gebruikt om dit landgoed aan te kopen en er iets moois op te zetten.
~~Soli Deo Gloria~~

Buitenplaats De Matanze in Terwolde
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Bingo! Your turn.fluitje schreef:Buitenplaats De Matanze in Terwolde
~~Soli Deo Gloria~~
O ja, dat hoort er ook bij.Hendrikus schreef:Bingo! Your turn.fluitje schreef:Buitenplaats De Matanze in Terwolde
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Komtie dan............ zocht eigenlijk wat anders maar dat kon ik zo snel niet vinden.

Noordhollands kanaal bij Den Helder ??fluitje schreef:Komtie dan............ zocht eigenlijk wat anders maar dat kon ik zo snel niet vinden.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)