Nijverdal... Huis van Cultuur en Bestuur.
Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dan zou ik m'n fiets nog maar eens pakken en in Nijverdal gaan kijken of dat wel klopt, DIA.-DIA- schreef:Nijverdal... Huis van Cultuur en Bestuur.
Doe maar een andere keer hoor, hoeft vanavond niet meer.

Maar je zult dan tot de conclusie komen dat het Huis van Cultuur en Bestuur aldaar er toch ietsje anders uit ziet.

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Dan zou ik m'n fiets nog maar eens pakken en in Nijverdal gaan kijken of dat wel klopt, DIA.-DIA- schreef:Nijverdal... Huis van Cultuur en Bestuur.
Doe maar een andere keer hoor, hoeft vanavond niet meer.![]()
Maar je zult dan tot de conclusie komen dat het Huis van Cultuur en Bestuur aldaar er toch ietsje anders uit ziet.
Ik had mijn twijfels wel. Die ronde boogramen misleidden even....

Plus die zuilen, die erg doen denken aan dat oude monumentje dat voerger in het centrum van N'dal stond
(die zuilen die de plaatsen Hulsen, Nijverdal, Hellendoorn, Haarle, Daarle, Daarlerveen, en Marle symboliseerden)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
~~Soli Deo Gloria~~
We blijven wel in Nederland, Hendrikus?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Jazeker, dit is zeer Hollands.fluitje schreef:We blijven wel in Nederland, Hendrikus?
~~Soli Deo Gloria~~
Hm, blijkbaar is 'ie moeilijker dan ik dacht. Helpt het als ik zeg dat het in dezelfde plaats is als de onderstaande foto?

~~Soli Deo Gloria~~
Het lijkt op de UB in L.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
lekker duidelijkrefo schreef:Het lijkt op de UB in L.

Het lijkt erop, zegt 'ie.refo schreef:Het lijkt op de UB in L.
Man, het ís 'm.

Jij bent.
O, sorry, Orchidee, 't is in Leije

~~Soli Deo Gloria~~
Natuurlijk...Hendrikus schreef:Het lijkt erop, zegt 'ie.refo schreef:Het lijkt op de UB in L.
Man, het ís 'm.![]()
Jij bent.

De Universiteitsbibliotheek in Leiden.Hendrikus schreef:Het lijkt erop, zegt 'ie.refo schreef:Het lijkt op de UB in L.
Man, het ís 'm.![]()
Jij bent.
Het gebouw herken ik, maar die paraplus heb ik nooit bewust gezien. Maar zo vaak kom ik er niet. 2 keer dochter opgehaald, 1 maal een buluitreikingsborrel en 1 keer voor mijn zoon een boek teruggebracht.
Nu moet ik een plaatje verzinnen.
Moet ik even over verzinnen.
--------------
Aan de voorkant zijn ze ook meer geïntegreerd in het gebouw.refo schreef:De Universiteitsbibliotheek in Leiden.
Het gebouw herken ik, maar die paraplus heb ik nooit bewust gezien.

Aan de achterzijde (mijn foto) zijn het losse elementen geworden.
~~Soli Deo Gloria~~
'k ben benieuwd, al iets verzonnen???refo schreef:De Universiteitsbibliotheek in Leiden.Hendrikus schreef:Het lijkt erop, zegt 'ie.refo schreef:Het lijkt op de UB in L.
Man, het ís 'm.![]()
Jij bent.
Het gebouw herken ik, maar die paraplus heb ik nooit bewust gezien. Maar zo vaak kom ik er niet. 2 keer dochter opgehaald, 1 maal een buluitreikingsborrel en 1 keer voor mijn zoon een boek teruggebracht.
Nu moet ik een plaatje verzinnen.
Moet ik even over verzinnen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
~~Soli Deo Gloria~~