Ik ga voor Grunn.albion schreef:Moeten we dit kerkje in provincie Groningen of in de provincie Overijssel zoeken?????
Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?

Ik ook wel, maar ik zag ook iets van Staphorst of die buurt. Vandaar mijn vraag.Corydoras schreef:Ik ga voor Grunn.albion schreef:Moeten we dit kerkje in provincie Groningen of in de provincie Overijssel zoeken?????
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Andere provincies had je al geëlimineerd?albion schreef:Moeten we dit kerkje in provincie Groningen of in de provincie Overijssel zoeken?????
Maar je hebt gelijk hoor, en Overijssel valt ook af.
~~Soli Deo Gloria~~
20 km van je logeeradresCorydoras schreef:Ik ga voor Grunn.albion schreef:Moeten we dit kerkje in provincie Groningen of in de provincie Overijssel zoeken?????

~~Soli Deo Gloria~~
Laten we maar met die van jou verdergaan, anders gaat 't zo door elkaar lopen. Ik kom vast nog wel 'n keer aan de beurtHendrikus schreef:Bingo. Jij mag de volgende plaatsen. En we blijven in Nederland hè, anders wordt het veel te moeilijkCorydoras schreef:Slot Haamstede vanaf de achterkant? Volgens mij heb ik een jaar of 8 geleden vanaf exact dezelfde plek een foto gemaakt.

Ik ook.Corydoras schreef:Ik ga voor Grunn.albion schreef:Moeten we dit kerkje in provincie Groningen of in de provincie Overijssel zoeken?????
Twee jaar geleden heb ik vakantie gehouden in Noord Groningen.
Het komt me bekend voor, maar ik heb absoluut geen idee.
Er zijn daar zoveel mooie kerken en kerkjes waar weinigen het bestaan van afweten.
Het is de moeite waard om daar geruime tijd rond te toeren.
Jammer dat de meeste kerken daar of in onbruik of spaarzamenlijk in gebruik zijn.
niet echtMister schreef:Ulrum?

dit is Ulrum
~~Soli Deo Gloria~~
In dit plaatsje staat zelfs de oliekachel nog middenin de kerkjvdg schreef:Ik ook.Corydoras schreef:Ik ga voor Grunn.albion schreef:Moeten we dit kerkje in provincie Groningen of in de provincie Overijssel zoeken?????
Twee jaar geleden heb ik vakantie gehouden in Noord Groningen.
Het komt me bekend voor, maar ik heb absoluut geen idee.
Er zijn daar zoveel mooie kerken en kerkjes waar weinigen het bestaan van afweten.
Het is de moeite waard om daar geruime tijd rond te toeren.
Jammer dat de meeste kerken daar of in onbruik of spaarzamenlijk in gebruik zijn.

Helpt dat?
~~Soli Deo Gloria~~
Corydoras schreef:Thesinge! 't Was toch nog wel even zoeken

~~Soli Deo Gloria~~
Zometeen. 'k Was eigenlijk aan 't spelen op de Freiberger Silbermann, maar kon de uitdaging niet laten liggenHendrikus schreef:Corydoras schreef:Thesinge! 't Was toch nog wel even zoekenYour turn!

Je bent me net voor ik zat net op de site te kijken van alle oude groninger kerken in beeld en zag de kerk van Thesinge en dacht dat moet het zijn!Corydoras schreef:Zometeen. 'k Was eigenlijk aan 't spelen op de Freiberger Silbermann, maar kon de uitdaging niet laten liggenHendrikus schreef:Corydoras schreef:Thesinge! 't Was toch nog wel even zoekenYour turn!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Die Silbermann loopt niet weg.Corydoras schreef:Zometeen. 'k Was eigenlijk aan 't spelen op de Freiberger Silbermann, maar kon de uitdaging niet laten liggenHendrikus schreef:Corydoras schreef:Thesinge! 't Was toch nog wel even zoekenYour turn!

~~Soli Deo Gloria~~
Nee, maar de family wordt er niet zo vrolijk van als ik zo laat nog speel.Hendrikus schreef:Die Silbermann loopt niet weg.
Hier is-tie dan: