Homeplanner

priscilla

Re: Homeplanner

Bericht door priscilla »

Wij gebruiken ook een digitale agenda, maar ook een papieren versie aan de muur voor "invallen" bijv. boodschappen, als ze iets mee naar school moeten nemen, kappersbezoek etc.
Ik vind die homeplanner wel handig, maar ik vraag me af of ik een whiteboard niet makkelijker vind. Bij de Hema zag ik er één in het foldertje staan.
Ik heb weleens bij iemand een deur gezien beschilderd met krijtbordverf. Lijkt me ook nog niet zo gek.
Lassie

Bericht door Lassie »

dat heeft mijn zus ook. Heel handig. Tegelijk ook een leuk krijtbord voor de kids.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

priscilla schreef: Ik heb weleens bij iemand een deur gezien beschilderd met krijtbordverf. Lijkt me ook nog niet zo gek.

en voor je het weet, zijn al je muren volgekrabbeld....

Kleine kinderen hebben het namelijk niet zo in de gaten dat het hier wel mag, en daar niet...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Lassie

Bericht door Lassie »

de kids van m'n zus weten dat maar al te goed. Gewoon een kwestie van leren.
priscilla

Bericht door priscilla »

Bert Mulder schreef:
priscilla schreef: Ik heb weleens bij iemand een deur gezien beschilderd met krijtbordverf. Lijkt me ook nog niet zo gek.

Kleine kinderen hebben het namelijk niet zo in de gaten dat het hier wel mag, en daar niet...
Ik heb jaren zo'n los krijtbord gehad. Leuk om schooltje te spelen. Op één of andere manier snappen ze al gauw dat zoiets alleen op dat bord mag.
priscilla

Bericht door priscilla »

Lassie schreef:dat heeft mijn zus ook. Heel handig. Tegelijk ook een leuk krijtbord voor de kids.
Inderdaad, alleen had ik het denk ik jaren terug al moeten doen. De kids krijten niet zo veel meer. Ik vraag me wel af of het niet erg stoffig wordt met al dat krijt.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

priscilla schreef:
Bert Mulder schreef:

Ik heb jaren zo'n los krijtbord gehad. Leuk om schooltje te spelen. Op één of andere manier snappen ze al gauw dat zoiets alleen op dat bord mag.
had het over een deur, niet een bord....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Marnix

Bericht door Marnix »

Bert Mulder schreef:
priscilla schreef:
Bert Mulder schreef:

had het over een deur, niet een bord....
Witte deur, zwart krijtbord.... dan heb je daar geen last van :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lassie

Bericht door Lassie »

priscilla schreef:
Lassie schreef:dat heeft mijn zus ook. Heel handig. Tegelijk ook een leuk krijtbord voor de kids.
Inderdaad, alleen had ik het denk ik jaren terug al moeten doen. De kids krijten niet zo veel meer. Ik vraag me wel af of het niet erg stoffig wordt met al dat krijt.
Valt wel mee. Minder dan het eten en drinken wat soms over de vloer gaat. ;-)
Bart

Bericht door Bart »

Excel heb dergelijke tempplates.......voor 0 euro
Marnix

Bericht door Marnix »

Tja... maar dan moet je wel altijd naar de computer lopen om te kijken of je wat op de agenda hebt staan :D

Das zooow 2009. :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Bart

Bericht door Bart »

printen en met de hand invullen is een optie natuurlijk
Marnix

Bericht door Marnix »

Dan moet je na elke wijziging weer de nieuwe versie afdrukken. :) Onhandig en jammer van al het papier. :) Ik vind het wel handig dat er een agenda is die ik op mijn computer kan benaderen en ook op onze beide telefoons zichtbaar is :)
Lassie

Bericht door Lassie »

gewoon niet plannen. Veel beter. Alleen je afspraken op schrijven in je agenda. :)
Lourens

Bericht door Lourens »

Marnix schreef:Dan moet je na elke wijziging weer de nieuwe versie afdrukken. :) Onhandig en jammer van al het papier. :) Ik vind het wel handig dat er een agenda is die ik op mijn computer kan benaderen en ook op onze beide telefoons zichtbaar is :)
Gmail-agenda?

Die gebruik ik tenminste en bevalt mij uitstekend.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Plaats reactie