Homeplanner
Homeplanner
Wie heeft er ervaring met een homeplanner?
werkt het?
deze bijvoorbeeld?
http://www.plan-point.nl/index.php?pagina=7
werkt het?
deze bijvoorbeeld?
http://www.plan-point.nl/index.php?pagina=7
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Re: Homeplanner
Gewoon een agenda?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
een agenda maar dan met een plannig van wanneer doe je wat in het huishouden, de boodschappen die je koopt en van te voren nadenken over wat je de volgende week eet enzo, met de daarbij behorende boodschappen..fluitje schreef:Gewoon een agenda?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wat is een homeplanne.
Plannen wanneer je thuis bent?

Ze heeft het net uitgelegd, Jan.
Het is een gewone agenda met kanttekeningen.
Het is een gewone agenda met kanttekeningen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
snoes.. kijk dan even op die linkjvdg schreef:Wat is een homeplanne.
Ja, en dan heb je van te voren ingevuld en dan hoor je de rest van de dag:jvdg schreef:Wat is een homeplanne.
- Doe dit
- Doe dat
- Haal dit
- Breng dat
Etc.
Ik zit me net te bedenken dat ik ook zo'n homeplanner thuis heb ........... en dat is mijn vrouwAuto schreef:Ja, en dan heb je van te voren ingevuld en dan hoor je de rest van de dag:jvdg schreef:Wat is een homeplanne.
- Doe dit
- Doe dat
- Haal dit
- Breng dat
Etc.

Oowww, dan haak ik af.henriët schreef:snoes.. kijk dan even op die linkjvdg schreef:Wat is een homeplanne.
want?jvdg schreef:Oowww, dan haak ik af.henriët schreef:snoes.. kijk dan even op die linkjvdg schreef:Wat is een homeplanne.
@ auto, niet elke vrouw bezit dezelfde eigenschappen

Daar heb je weer gelijk in. Maar toch kan je het zelf. En dat is een standaard overzicht maken, wat jij het prettigst vind en dat ga je invullen. Wat heel belangrijk is ..... gebruik kleuren. Dat is makkelijkste voor het plannen. En probeer het eens in Outlook bijvoorbeeld door daar de agenda functie te gebruiken. Sinds ik die practisch indeel met gebruik van kleuren en dat ook toepas voor prive dingen loopt het een stuk gesmeerder.henriët schreef:
Maar het meest practische is toch, als het over bepaalde dingen gaat om te zeggen "Wilt u morgen even terugbellen dan is de Homemanager (lees vrouw) thuis en die kan al uw vragen beantwoorden ..... "
Ook daarvoor geldt dat je soms een duwtje in je rug nodig hebt, en dat zoek ik nu juist.. snap je..Auto schreef:Daar heb je weer gelijk in. Maar toch kan je het zelf. En dat is een standaard overzicht maken, wat jij het prettigst vind en dat ga je invullen. Wat heel belangrijk is ..... gebruik kleuren. Dat is makkelijkste voor het plannen. En probeer het eens in Outlook bijvoorbeeld door daar de agenda functie te gebruiken. Sinds ik die practisch indeel met gebruik van kleuren en dat ook toepas voor prive dingen loopt het een stuk gesmeerder.henriët schreef:
Maar het meest practische is toch, als het over bepaalde dingen gaat om te zeggen "Wilt u morgen even terugbellen dan is de Homemanager (lees vrouw) thuis en die kan al uw vragen beantwoorden ..... "
Als ik het nu met dat duwtje redt, kan ik het misschien dv volgend jaar volledig zelf!
Inderdaad, Jet! Ik vind het een heel goed idee en een mooie site.henriët schreef:Ook daarvoor geldt dat je soms een duwtje in je rug nodig hebt, en dat zoek ik nu juist.. snap je..Auto schreef:Daar heb je weer gelijk in. Maar toch kan je het zelf. En dat is een standaard overzicht maken, wat jij het prettigst vind en dat ga je invullen. Wat heel belangrijk is ..... gebruik kleuren. Dat is makkelijkste voor het plannen. En probeer het eens in Outlook bijvoorbeeld door daar de agenda functie te gebruiken. Sinds ik die practisch indeel met gebruik van kleuren en dat ook toepas voor prive dingen loopt het een stuk gesmeerder.henriët schreef:
Als ik het nu met dat duwtje redt, kan ik het misschien dv volgend jaar volledig zelf!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Katharina van Bora
Gewoon doen! En dan samen met Jean invullen... Gewoon nu bestellen, kan je a.s dinsdag of woensdag beginnen!Luther schreef:Inderdaad, Jet! Ik vind het een heel goed idee en een mooie site.henriët schreef:Ook daarvoor geldt dat je soms een duwtje in je rug nodig hebt, en dat zoek ik nu juist.. snap je..Auto schreef:Daar heb je weer gelijk in. Maar toch kan je het zelf. En dat is een standaard overzicht maken, wat jij het prettigst vind en dat ga je invullen. Wat heel belangrijk is ..... gebruik kleuren. Dat is makkelijkste voor het plannen. En probeer het eens in Outlook bijvoorbeeld door daar de agenda functie te gebruiken. Sinds ik die practisch indeel met gebruik van kleuren en dat ook toepas voor prive dingen loopt het een stuk gesmeerder.henriët schreef:
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Lijkt me wel een handig ding. Ik zit ook aan zo iets te denken. Ik loop er nu tegenaan dat ik niet weet hoe laat de kinderen elke keer uit zijn. Ik zou dat met kleuren mooi op kunnen schrijven.
Is het online te bestellen?
Is het online te bestellen?