dus ook niet op mij................zusterelly schreef:Luther schreef:Zo!zusterelly schreef:
Jij kijkt je ogen uit, geloof ik.ik heb het niet zo op mannen met baarden
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-
Marie-Henriëtte
Wist je dat er een vaccin tegen roken op komst is?
http://www.nuzakelijk.nl/algemeen/21245 ... komst.html
http://www.nuzakelijk.nl/algemeen/21245 ... komst.html
een kop koffie ook niet helpt tegen een lunch-dip?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
...ik nog steeds in m'n pyjama zit.
gmail op dit moment onbereikbaar is 
Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?Zita schreef:gmail op dit moment onbereikbaar is
Tiberius schreef:Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?Zita schreef:gmail op dit moment onbereikbaar is
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Tiberius gaat altijd uit van het domme in de mens.Luther schreef:Tiberius schreef:Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?Zita schreef:gmail op dit moment onbereikbaar is
Gmail doet het weer
Stickertjes (meerdere) die te klein of te lang zijn, een mannetje zonder been en een mannetje die telkens zijn armen verliest noem ik geen miskoop. Dat noem ik troep. Gelukkig heeft mn zoontje het van een ander gehad.Tiberius schreef:
Misschien dat Gian een miskoop heeft gedaan of een exemplarisch maandagmorgenproduct heeft getroffen.
Kan je er niet mee terug naar de leverancier, Gian?
Ook de importeur heeft het waarschijnlijk erg druk met klachten want ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn mailtje.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Tib. laat je je dit gezeggenZita schreef:Tiberius gaat altijd uit van het domme in de mens.Luther schreef:Tiberius schreef:Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?Zita schreef:gmail op dit moment onbereikbaar is
Gmail doet het weer
verschillende rf'ers aan het rijmen zijn geslagen! Succes met jullie 'kunsten'!
HO, ik ageer, dat doet tib niet!Zita schreef:Tiberius gaat altijd uit van het domme in de mens.Luther schreef:Tiberius schreef:Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?Zita schreef:gmail op dit moment onbereikbaar is
Gmail doet het weer
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...mijn dochter heel veel zin heeft in morgen..... omdat ze naar de tandarts mag.
ksnaperniksvan
ksnaperniksvan
Ik wel. Kinderen krijgen een cadeautje en wij een rekening.wim schreef:...mijn dochter heel veel zin heeft in morgen..... omdat ze naar de tandarts mag.
ksnaperniksvan
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Tja, dat is de dank voor behulpzaamheid, zal ik maar denken.Gijs83 schreef:Tib. laat je je dit gezeggenZita schreef:Tiberius gaat altijd uit van het domme in de mens.Luther schreef:Tiberius schreef:Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?
Gmail doet het weer
@Zita: het moest wel aan jouw kant liggen, want anderen konden er wel bij en Google meldde geen enkele storing in zijn Gmail dienst (en daar zijn doorgaans erg snel in).
En als ik van het domme in de mens uitgegaan zou zijn, had ik gevraagd: "Heb je je computer wel aan staan?"