dus ook niet op mij................zusterelly schreef:Luther schreef:Zo!zusterelly schreef:
Jij kijkt je ogen uit, geloof ik.ik heb het niet zo op mannen met baarden

dus ook niet op mij................zusterelly schreef:Luther schreef:Zo!zusterelly schreef:
Jij kijkt je ogen uit, geloof ik.ik heb het niet zo op mannen met baarden
Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?Zita schreef:gmail op dit moment onbereikbaar is
Tiberius schreef:Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?Zita schreef:gmail op dit moment onbereikbaar is
Tiberius gaat altijd uit van het domme in de mens.Luther schreef:Tiberius schreef:Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?Zita schreef:gmail op dit moment onbereikbaar is
Stickertjes (meerdere) die te klein of te lang zijn, een mannetje zonder been en een mannetje die telkens zijn armen verliest noem ik geen miskoop. Dat noem ik troep. Gelukkig heeft mn zoontje het van een ander gehad.Tiberius schreef:
Misschien dat Gian een miskoop heeft gedaan of een exemplarisch maandagmorgenproduct heeft getroffen.
Kan je er niet mee terug naar de leverancier, Gian?
Tib. laat je je dit gezeggenZita schreef:Tiberius gaat altijd uit van het domme in de mens.Luther schreef:Tiberius schreef:Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?Zita schreef:gmail op dit moment onbereikbaar is
Gmail doet het weer
HO, ik ageer, dat doet tib niet!Zita schreef:Tiberius gaat altijd uit van het domme in de mens.Luther schreef:Tiberius schreef:Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?Zita schreef:gmail op dit moment onbereikbaar is
Gmail doet het weer
Ik wel. Kinderen krijgen een cadeautje en wij een rekening.wim schreef:...mijn dochter heel veel zin heeft in morgen..... omdat ze naar de tandarts mag.
ksnaperniksvan
Tja, dat is de dank voor behulpzaamheid, zal ik maar denken.Gijs83 schreef:Tib. laat je je dit gezeggenZita schreef:Tiberius gaat altijd uit van het domme in de mens.Luther schreef:Tiberius schreef:Bij mij doet hij het gewoon. Heb je het goede wachtwoord wel ingetoetst?
Gmail doet het weer