idem dito met een sterretje!freek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Vanaf vandaag ga ik weer een poosje meedoen.
Nice to meet you again

idem dito met een sterretje!freek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Nice to meet you again
freek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Nice to meet you again
Doet me een beetje denken aan ene Heintje......freek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Nice to meet you again
Dat appeltje wilde ik binnenkort komen schillen, helemaal bij jou thuisjvdg schreef:Doet me een beetje denken aan ene Heintje......freek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Nice to meet you again![]()
But anyway, ben heel blij, we hebben nog een appeltje te schillen.
Welcome back.....!!!!
Top, Freek!freek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Nice to meet you again
Dit maakt dus van jou de ´Freek van de week´!freek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Nice to meet you again
Enne Daphne, ga jij ook weer mee doenDaphne schreef:Dit maakt dus van jou de ´Freek van de week´!freek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Nice to meet you again
Daphne schreef:Dit maakt dus van jou de ´Freek van de week´!freek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Nice to meet you again
Mooi meis, ga zo door zou ik zeggen!!!judith schreef:..... dat ik voor mijn allereerste toets geslaagd ben!!!!!!
Geweldig! Mozart componeerde z'n eerste muziek ook al op z'n vijfde, dus...zusterelly schreef:... mijn dochter een boek aan het schrijven is.
als je voor het eerst cilinder hebt, moet je altijd ffies wennenhenriët schreef:ik vanmiddag terug ben gegaan naar de opticien
ik helemaal niet goed word van mijn nieuwe bril
ik normaal lenzen draag
deze zonder cilinders zijn
ik nu lenzen zonder cilinders heb, en een bril mèt...
dit werkelijk helemaal niet werkt
ik dus overweeg nieuwe glazen te laten maken.. zònder cilinder..
ik me afvraag of anderen daar ervaring mee hebben??