Bij Appie hoef je geen beslag (omslachtig) te maken, we hebben de pannenkoeken kant en klaar!Hendrikus schreef:Wilhelm schreef:Hier staat het beslag ook klaar. We eten pannenkoekMister schreef:
Wist je dat niet ? Men noemt dat "standelijk beslag"
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
maar die zijn minder lekker dan 'echte' pannenkoeken-DIA- schreef:Bij Appie hoef je geen beslag (omslachtig) te maken, we hebben de pannenkoeken kant en klaar!Hendrikus schreef:Wilhelm schreef:Hier staat het beslag ook klaar. We eten pannenkoekMister schreef:
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dus restaurant in de winkel-DIA- schreef:Bij Appie hoef je geen beslag (omslachtig) te maken, we hebben de pannenkoeken kant en klaar!Hendrikus schreef:Wilhelm schreef:Hier staat het beslag ook klaar. We eten pannenkoekMister schreef:
- JolandaOudshoorn
...ik denk dat auto's mond nu echt heel wijd open zal vallen 
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Johann Gottfried Walther
Wie weet zit die nu wel in een pannenkoekenrestautant.JolandaOudshoorn schreef:...ik denk dat auto's mond nu echt heel wijd open zal vallen
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Ik denkt dat dat teveel beslag legt op zn tijd...Johann Gottfried Walther schreef:Wie weet zit die nu wel in een pannenkoekenrestautant.JolandaOudshoorn schreef:...ik denk dat auto's mond nu echt heel wijd open zal vallen
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ook pannekoeken met spek kaas en anannas?-DIA- schreef:Bij Appie hoef je geen beslag (omslachtig) te maken, we hebben de pannenkoeken kant en klaar!Hendrikus schreef:Wilhelm schreef:Hier staat het beslag ook klaar. We eten pannenkoekMister schreef:
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
heeeeeeeeeeeeeeeee, kun je er een stel doorsturen??? mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmGian schreef:
Ook pannekoeken met spek kaas en anannas?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
dat noem je toch geen pannenkoeken? bbbrrr-DIA- schreef:Bij Appie hoef je geen beslag (omslachtig) te maken, we hebben de pannenkoeken kant en klaar!Hendrikus schreef:Wilhelm schreef:Hier staat het beslag ook klaar. We eten pannenkoekMister schreef:
Ze smaken idd niet zo heel lekker... Maar goed, het is best wel eetbaar...Lassie schreef:dat noem je toch geen pannenkoeken? bbbrrr-DIA- schreef:Bij Appie hoef je geen beslag (omslachtig) te maken, we hebben de pannenkoeken kant en klaar!Hendrikus schreef:Wilhelm schreef: Hier staat het beslag ook klaar. We eten pannenkoek
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Vanaf vandaag ga ik weer een poosje meedoen.
Nice to meet you again
- JolandaOudshoorn
freek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Nice to meet you again
Ik weet, mijn Verlosser leeft
freek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Nice to meet you again
- Johann Gottfried Walther
Nice to meet youfreek schreef:Ik bedoelde eigenlijk: voorlopig mijn laatste.freek schreef:-dit mijn laatste posting is op RF.
Nice to meet you again
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Nice to meet you again