A Dieu, dat was het dan…
Re: A Dieu, dat was het dan…
Je hebt gelijk, eppo. Zo zijn we geworden.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Eppo, waarom heb jij geen topic geopend over die neergestoken kinderdagverblijfleidster?
- JolandaOudshoorn
en over het slachtoffer van de schietpartij in HvH. En over al die anderen.Tiberius schreef:Eppo, waarom heb jij geen topic geopend over die neergestoken kinderdagverblijfleidster?
Ik vind je eerlijk gezegd erg oordelend, Eppo. Reden dat het drama van Kampen bij mij meer deed, was niet het feit dat het plaatsvond in een christelijke hoek, maar omdat het ging om vier kinderen. En kinderen hebben bij mij nu eenmaal een groter plekje dan volwassenen, juist omdat zij zo kwetsbaar zijn.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-
Mag ik hier een dubbelslot adviseren? Het 'tragische' afscheidstopic van Denkertje21 hoeft toch niet te verworden tot een manusje-van-alles waar forummers hun ongenoegen kunnen uiten etc.