Belachelijk!! Waar heb je het eigenlijk over.freek schreef:Ik vraag me wel eens af wat de verhouding tussen Meeting en Letstalk is. Zit daar één persoon achter die middels verschillende nicknames tegen zichzelf zit te praten??

Belachelijk!! Waar heb je het eigenlijk over.freek schreef:Ik vraag me wel eens af wat de verhouding tussen Meeting en Letstalk is. Zit daar één persoon achter die middels verschillende nicknames tegen zichzelf zit te praten??
Meen je dat nu echt? Wat ben ik dan naïef, want ik geloof het echt niet, dat er mensen zijn die verschillende avaters hebbensander schreef:Ach, dat doen er meerderen en soms kom je daar zomaar achter.....![]()
In de OSW-tijd... Ja, dat geldt voor mij ook, al was bij míjn eerste BBQ refo niet aanwezig.refo schreef:De eerste (barbeque bij jelle in de achtertuin) die ik eemaakte was fijn.
refo schreef:Dat is overdreven.memento schreef: Maar wie eenmaal geweest is, wil geen volgende meeting meer missen
De eerste (barbeque bij jelle in de achtertuin) die ik meemaakte was fijn. Er waren toen diverse mensen actief op OSW die ik beslist eens wilde ontmoeten.
Dat heb ik nu helemaal niet.
Misschien hierover (uit het "Wist je dat" topic):Meeting schreef:Belachelijk!! Waar heb je het eigenlijk over.freek schreef:Ik vraag me wel eens af wat de verhouding tussen Meeting en Letstalk is. Zit daar één persoon achter die middels verschillende nicknames tegen zichzelf zit te praten??
freek schreef:...ik de laatste twee dagen weer eens ontdekt heb ik wat voor giga-roddeldorp ik woon![]()
Wat hebben jullie toch met meetingsAfgewezen schreef:In de OSW-tijd... Ja, dat geldt voor mij ook, al was bij míjn eerste BBQ refo niet aanwezig.refo schreef:De eerste (barbeque bij jelle in de achtertuin) die ik eemaakte was fijn.![]()
Alle meetings daarna vond ik wat tegenvallen. Misschien als er weer eens een in Gouda komt...
freek schreef:Ik vraag me wel eens af wat de verhouding tussen Meeting en Letstalk is. Zit daar één persoon achter die middels verschillende nicknames tegen zichzelf zit te praten??
Ja, soms kom je dr opeens achtersander schreef:Ach, dat doen er meerderen en soms kom je daar zomaar achter.....![]()
Tiberius schreef:Misschien hierover (uit het "Wist je dat" topic):Meeting schreef:Belachelijk!! Waar heb je het eigenlijk over.freek schreef:Ik vraag me wel eens af wat de verhouding tussen Meeting en Letstalk is. Zit daar één persoon achter die middels verschillende nicknames tegen zichzelf zit te praten??freek schreef:...ik de laatste twee dagen weer eens ontdekt heb ik wat voor giga-roddeldorp ik woon![]()