Of zouden mensen zich anders voordoen?

Wat voor invloed hebben mensen op elkaar via een forum?
soms een wonderlijk fijne invloed!Lea schreef:Kan je iemands karakter leren kennen uit de berichtjes en antwoorden op het Refoforum?
![]()
Of zouden mensen zich anders voordoen?
![]()
Wat voor invloed hebben mensen op elkaar via een forum?
Haha!Hinde schreef: Maar geloof me, ik ben echt slim hoor...
(Geen passende smilie gevonden.)
Zie je wel, dat je elkaars karakter wel leert kennen op een forum: Rens vertelt het allemaal zomaar...Rens schreef:Je kunt op internetfora NIET opmaken hoe iemand in werkelijkheid is. dat zul je ten ene male niet lukken.
Ook al reageert/schrijft iemand op een bepaalde manier, dan zou je hooguit kunnen zeggen dat het zijn/haar manier van reageren/schrijven is.
Hoewel ik in elke situatie mezelf ben, dan nóg gaat het aloude gezegde op
"je kijkt iemand wel vóór de kop, maar er nóóit IN".
ik ben feitelijk doodsbang voor andere mensen, voel me door het minste of geringste bedreigt door woorden of gebaren. ik leef daarom het liefst helemaal alleen zónder persoonlijke contacten. alleen dán voel ik me een beetje veilig, samen met Puck.
er is maar één persoon op de wereld die ik blind vertrouw, en daarmee ben ik nu al 53 jaar boezemvrienden. we weten vrijwel letterlijk álles van elkaar en vertrouwen elkaar blind in alles.
hoewel ik als super-extravert overkom. is dat in wezen maar schijn. het schept een schijnwereld die mijn állerdiepste ik tegen anderen beschermt.
Luther schreef:Zie je wel, dat je elkaars karakter wel leert kennen op een forum: Rens vertelt het allemaal zomaar...Rens schreef:Je kunt op internetfora NIET opmaken hoe iemand in werkelijkheid is. dat zul je ten ene male niet lukken.
Ook al reageert/schrijft iemand op een bepaalde manier, dan zou je hooguit kunnen zeggen dat het zijn/haar manier van reageren/schrijven is.
Hoewel ik in elke situatie mezelf ben, dan nóg gaat het aloude gezegde op
"je kijkt iemand wel vóór de kop, maar er nóóit IN".
ik ben feitelijk doodsbang voor andere mensen, voel me door het minste of geringste bedreigt door woorden of gebaren. ik leef daarom het liefst helemaal alleen zónder persoonlijke contacten. alleen dán voel ik me een beetje veilig, samen met Puck.
er is maar één persoon op de wereld die ik blind vertrouw, en daarmee ben ik nu al 53 jaar boezemvrienden. we weten vrijwel letterlijk álles van elkaar en vertrouwen elkaar blind in alles.
hoewel ik als super-extravert overkom. is dat in wezen maar schijn. het schept een schijnwereld die mijn állerdiepste ik tegen anderen beschermt.
precies, voel je welkom bij mij thuis! Ik wil wel eens kunnen zeggen dat ik Luther op de koffie heb gehad. Ook al is het het jaar van Calvijn.Luther schreef:Ik denk overigens dat je hooguit een aantal karakter-eigenschappen van iemand kan leren kennen als je vaker post.
Voor echt 'kennen' is life contact onmisbaar.
Jij wist het al zonder persoonlijk contact? Knap!Democritus schreef:Ja dat kan......... en zeg niet dat het niet kan.
Ik heb namelijk waterdicht bewijs.
Het is een gave die heb je of je hebt die niet.albion schreef:Jij wist het al zonder persoonlijk contact? Knap!Democritus schreef:Ja dat kan......... en zeg niet dat het niet kan.
Ik heb namelijk waterdicht bewijs.