gooit toch die hele sigaret wegjakobmarin schreef: Ik wek irritatie op bij 33 nederlanders per jaar, omdat ik wel eens een peukje weggooi![]()
Ik zal eraan denken!

gooit toch die hele sigaret wegjakobmarin schreef: Ik wek irritatie op bij 33 nederlanders per jaar, omdat ik wel eens een peukje weggooi![]()
Ik zal eraan denken!
krijg je nóg meer commentaar.......................helma schreef:gooit toch die hele sigaret wegjakobmarin schreef: Ik wek irritatie op bij 33 nederlanders per jaar, omdat ik wel eens een peukje weggooi![]()
Ik zal eraan denken!
Precies, zo ook hier. Door mijn toedoen hebben jaarlijks 260 mensen geen plek in de trein. Of iets dergelijks.Hendrikus schreef:Stomme test. Want ja, ik zet wel eens een tas op een lege stoel naast me in de trein. Maar als daar iemand wil zitten, haal ik ‘m met alle genoegen weg. Alleen dát kon je niet aankruisen. Dus nou sta ik als aso te boek
gelukkig, ben ik toch niet de enige aso hierJongere schreef:Precies, zo ook hier. Door mijn toedoen hebben jaarlijks 260 mensen geen plek in de trein. Of iets dergelijks.Hendrikus schreef:Stomme test. Want ja, ik zet wel eens een tas op een lege stoel naast me in de trein. Maar als daar iemand wil zitten, haal ik ‘m met alle genoegen weg. Alleen dát kon je niet aankruisen. Dus nou sta ik als aso te boek
Wat dat betreft ben ik zeer sociaal: niemand in de trein heeft last van mij.Jongere schreef:Precies, zo ook hier. Door mijn toedoen hebben jaarlijks 260 mensen geen plek in de trein. Of iets dergelijks.Hendrikus schreef:Stomme test. Want ja, ik zet wel eens een tas op een lege stoel naast me in de trein. Maar als daar iemand wil zitten, haal ik ‘m met alle genoegen weg. Alleen dát kon je niet aankruisen. Dus nou sta ik als aso te boek
Laat me raden: je reist zeker nooit met de trein?Tiberius schreef:Wat dat betreft ben ik zeer sociaal: niemand in de trein heeft last van mij.
Ja, bespottelijk.Jongere schreef:Precies, zo ook hier. Door mijn toedoen hebben jaarlijks 260 mensen geen plek in de trein. Of iets dergelijks.Hendrikus schreef:Stomme test. Want ja, ik zet wel eens een tas op een lege stoel naast me in de trein. Maar als daar iemand wil zitten, haal ik ‘m met alle genoegen weg. Alleen dát kon je niet aankruisen. Dus nou sta ik als aso te boek
Het is weliswaar onbewust, maar toch aso. Die rommel hoort in het bagagerek. Want minder assertieve mensen durven dan niet te vragen of je het weg wilt halen.Hendrikus schreef:Stomme test. Want ja, ik zet wel eens een tas op een lege stoel naast me in de trein. Maar als daar iemand wil zitten, haal ik ‘m met alle genoegen weg. Alleen dát kon je niet aankruisen. Dus nou sta ik als aso te boek
refo schreef:Want minder assertieve mensen durven dan niet te vragen of je het weg wilt halen.Hendrikus schreef:Stomme test. Want ja, ik zet wel eens een tas op een lege stoel naast me in de trein. Maar als daar iemand wil zitten, haal ik ‘m met alle genoegen weg. Alleen dát kon je niet aankruisen. Dus nou sta ik als aso te boek
refo schreef:25 nederlanders ergeren zich aan mijn gedrag. Ik denk dat ik wel weet wie dat zijn.....
Ho ho, wie zei daar dat ik die tas pas weghaal als zo'n minder assertief iemand daar al dan niet om vraagt?refo schreef:Het is weliswaar onbewust, maar toch aso. Die rommel hoort in het bagagerek. Want minder assertieve mensen durven dan niet te vragen of je het weg wilt halen.Hendrikus schreef:Stomme test. Want ja, ik zet wel eens een tas op een lege stoel naast me in de trein. Maar als daar iemand wil zitten, haal ik ‘m met alle genoegen weg. Alleen dát kon je niet aankruisen. Dus nou sta ik als aso te boek
Ja, inderdaad. Wie zal het zeggen?Hendrikus schreef:Ho ho, wie zei daar dat ik die tas pas weghaal als zo'n minder assertief iemand daar al dan niet om vraagt?refo schreef:Het is weliswaar onbewust, maar toch aso. Die rommel hoort in het bagagerek. Want minder assertieve mensen durven dan niet te vragen of je het weg wilt halen.Hendrikus schreef:Stomme test. Want ja, ik zet wel eens een tas op een lege stoel naast me in de trein. Maar als daar iemand wil zitten, haal ik ‘m met alle genoegen weg. Alleen dát kon je niet aankruisen. Dus nou sta ik als aso te boek
Wie weet, misschien ben ik wel zo attent om die tas sowieso weg te halen als het dermate druk wordt dat vrije plekken schaars worden. Wie zal het zeggen?
Dat is wel belangrijk inderdaad. Ik erger me wel eens ontzettend aan mensen die dat dus niet doen. Je loopt een coupé binnen die behoorlijk vol zit en alle niet volle stoelen zijn bezet door tassen van mensen. Pas als je vraagt of je misschien mag gaan zitten zeggen ze opeens: Ja natuurlijk. Zo van, je mag hier zitten maar ik heb liever niet dat je naast me gaat zitten, als je het toch vraagt hou ik je niet tegen, maar liever niet. Dan denk ik wel: Hallo, je hebt toch ook ogen in je koppie. Moet ik nou echt nog vragen of die tas weg kan?Hendrikus schreef:Ho ho, wie zei daar dat ik die tas pas weghaal als zo'n minder assertief iemand daar al dan niet om vraagt?refo schreef:Het is weliswaar onbewust, maar toch aso. Die rommel hoort in het bagagerek. Want minder assertieve mensen durven dan niet te vragen of je het weg wilt halen.Hendrikus schreef:Stomme test. Want ja, ik zet wel eens een tas op een lege stoel naast me in de trein. Maar als daar iemand wil zitten, haal ik ‘m met alle genoegen weg. Alleen dát kon je niet aankruisen. Dus nou sta ik als aso te boek
Wie weet, misschien ben ik wel zo attent om die tas sowieso weg te halen als het dermate druk wordt dat vrije plekken schaars worden. Wie zal het zeggen?