ik ben uberasociaal, omdat ik een hond heb (die nooit op de stoep poept, omdat er in de wijde omtrek geen stoep te bekennen is), omdat ik maximaal 1x per maand een kauwgumpje op straat gooi en omdat ik maximaal 1x in de maand buiten de spits weleens mijn tas op een stoel leg in het OV (en 'm eraf haal als er iemand te weinig keus uit zitplaatsen zou kunnen hebben, en 'm erop leg als er weereens een enge man aankomt). Hoed u dus voor Zita
Ik ben niet asociaal. Maar goed, ik heb geen hond, ik gooi afval in de prullenbak en erger me dood aan al die Nederlanders die hun tas op een stoel leggen in plaats van onder hun eigen stoel of in het bagagerek
Overigens moet je de vragen wel een beetje aanvoelen Zita. Als het echt rustig is leg ik mijn tas ook nog wel eens naast me maar dan alleen als er voldoende lege plaatsen zijn. Komt er bij een station een lading mensen binnen, dan haal ik de tas altijd van de stoel af. Het ging er bij de vraag om dat mensen niet kunnen zitten doodat jou tas op de stoel naast je ligt... of dat ze eerst moeten vragen of je die weg wil halen. Ergernis nummer 1 blijft de hondenpoep trouwens, wat is dat ranzig. Zo smerig als mensen die beesten gewoon op de stoep laten poepen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
M'n score is 0 ............... dus het absolute minimum aan (onbewust) asociaal gedrag......had ik niet verwacht, maar de vragen waren ook wel wat érg simplistisch..........
25 nederlanders ergeren zich aan mijn gedrag. Ik denk dat ik wel weet wie dat zijn.....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Zaten er ook vragen bij als: Maakt u wel eens kritische opmerkingen richting kerkverbanden?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Zaten er ook vragen bij als: Maakt u wel eens kritische opmerkingen richting kerkverbanden?
Nee, je moet hem maar eens maken, je bent er zo klaar mee!
Gijs, zet je humorknopje eens op 'aan'.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:25 nederlanders ergeren zich aan mijn gedrag. Ik denk dat ik wel weet wie dat zijn.....
verbaasd me niets
Ik erger me nu aan die d.
--------------