Wist je dat . . . [11]

henriët

Re: Wist je dat . . . [11]

Bericht door henriët »

Tiberius schreef:
henriët schreef:-mensen denken zich daar mee te moeten bemoeien.. en de tuin in komen lopen
Tja, die Zeeuwen...
nee, en dit meen ik serieus, dit heeft niks met zeeuwen te maken ( overigens is de desbetreffende vrouw geen zeeuw)
het heeft te maken met een groot stuk ontfatsoen,
als je het ergens niet mee eens bent, of je maakt je zorgen om je buurjongentje, dan bel je bij de voordeur aan van je buren met de vraag of t wel goed gaat oid.. en spreek je de ouder (s) er op aan, en ga je niet zomaar de deur opendoen en binnenstappen en op een kind in staan praten...

hihi,.. ik zei dus.. wanneer u dat meent te moeten doen, ( die melding) dan moet u dat doen. ik weet dat ik mijn kind niet mishandel, misschien dat u zich zou kunnen verdiepen waarom er een kind huilt.. en zou u mij misschien eea kunnen vragen ipv om tegen onze prins te gaan praten..
vervolgens zei ik.. trouwens.. over melden gesproken.. ik kan ook een melding doen bij de politie dat ik overlast heb van de buren..
( misschien had ikd at niet moeten zeggen, maar ik vond dat ik in mijn ontiegelijke boosheid ( en nogmaals dat heb ik vrijwel nooit) nog heel netjes en beleefd bleef.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

henriët schreef:-mensen denken zich daar mee te moeten bemoeien.. en de tuin in komen lopen
Waar halen mensen inderdaad het lef en recht vandaan om zich in jouw tuin met jouw zaken te bemoeien. Ik vermoed dat dát me al nijdig op zich gemaakt zou hebben.
henriët

Bericht door henriët »

Mister schreef:
Waar halen mensen inderdaad het lef en recht vandaan om zich in jouw tuin met jouw zaken te bemoeien. Ik vermoed dat dát me al nijdig op zich gemaakt zou hebben.
idd. dat vind ik nog vervelender dan heel dat amk gedoe, laat maar komen die mensen van t amk.. ik kan ze naar eer en geweten recht in de ogen kijken

maar ja, hoe nu om te gaan met de buurvrouw.. ik moet tig keer per dag langsfietsen lopen en juist omdat en zij en wij op een hoek wonen, steeds langs hun raam..
nu ja,
gewoon vriendelijk blijven. wie weet komt ze er nog wel eens op trug.. ik vraag me dan meteen af, moet ik nu ergens op terugkomen ofzo?? in t kader van de minste behoren te zijn.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Rustig even laten betijen tot volgende week, of zo.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Vanavond met Jean overleggen en hem naar de buurvrouw sturen...
BJD

Bericht door BJD »

Lassie schreef:mmm dan hadden heel veel ouders de amk op bezoek gehad..... :langue

als je je kind niet meer mag laten huilen buiten....
Daarom, niet te veel zorgen over maken.. AMK heeft wel grotere meldingen dan een ventje dat af en toe buiten staat te jenken.. Ze zitten met een bulk werk dat ze niet zitten te wachten op overbezorgde buurvrouwtjes..

En.. mocht je kind uit huis worden geplaatst... wij hebben nog wel een bed over.. :haha
helma

Bericht door helma »

BJD schreef:
Lassie schreef:mmm dan hadden heel veel ouders de amk op bezoek gehad..... :langue

Daarom, niet te veel zorgen over maken.. AMK heeft wel grotere meldingen dan een ventje dat af en toe buiten staat te jenken.. Ze zitten met een bulk werk dat ze niet zitten te wachten op overbezorgde buurvrouwtjes..

En.. mocht je kind uit huis worden geplaatst... wij hebben nog wel een bed over.. :haha
ik wil hem ook wel :)
henriët

Bericht door henriët »

BJD schreef:

:haha :haha :haha
ik heb zelf ook bedden zat over.. nee, jij denkt veeels te ver vooruit.. mn ventje gaat niet weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
henriët

Bericht door henriët »

... het misschien wel gek klinkt.. maar dat het werkt..
...voor mij iig.. ik had r zoo de balen van.. en door het nu even te 'delen'
ben ik helemaal weer boos af aan t worden en kan ik er geloof ik boven gaan staan..
luitjes: bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

henriët schreef:.. en door het nu even te 'delen' ben ik helemaal weer boos af aan t worden en kan ik er geloof ik boven gaan staan..
Voornamelijk door de posting van BJD, zeker?
henriët

Bericht door henriët »

Tiberius schreef:
henriët schreef:.. en door het nu even te 'delen' ben ik helemaal weer boos af aan t worden en kan ik er geloof ik boven gaan staan..
Voornamelijk door de posting van BJD, zeker?
:slurp
gewoon door iedereen! :)
monique

Bericht door monique »

mn eerste vriend weer contact zoekt
ik hem probeer te negeren maar het me niet lukt
ik alweer wat naar hem gestuurd heb
ik hem mis
hij een beetjje boos is volgens mij
dat we best met elkaar mogen en kunnen praten vind hij maar ik mag helemaal geen contact meer met hem van alebij de ouders niet :banghead
ik het heel moeilijk vind
ik nog steeds sterke gevoelens voor hem heb
ik er een beetje van in de war raak :quoi
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

monique schreef:mn eerste vriend weer contact zoekt
ik hem probeer te negeren maar het me niet lukt
ik alweer wat naar hem gestuurd heb
ik hem mis
hij een beetjje boos is volgens mij
dat we best met elkaar mogen en kunnen praten vind hij maar ik mag helemaal geen contact meer met hem van alebij de ouders niet :banghead
ik het heel moeilijk vind
ik nog steeds sterke gevoelens voor hem heb
ik er een beetje van in de war raak :quoi
moeilijk meid. Maar misschien is duidelijkheid wel het beste, dus (tijdelijk) totaal geen contact!
Sterkte toegewenst
Ik weet, mijn Verlosser leeft
monique

Bericht door monique »

ik een bericht kreeg op mn hyves van een jongen die vriend met mij wou worden
en er bij de uitnodiging stond
ik zou je graag beter willen leren kennen met een poppetje die rood werd haha
ik iets contact met hem heb
maar ik voorlopig niks begin meer
maar het wel leuk is
herinner je gister