nee, en dit meen ik serieus, dit heeft niks met zeeuwen te maken ( overigens is de desbetreffende vrouw geen zeeuw)Tiberius schreef:Tja, die Zeeuwen...henriët schreef:-mensen denken zich daar mee te moeten bemoeien.. en de tuin in komen lopen
het heeft te maken met een groot stuk ontfatsoen,
als je het ergens niet mee eens bent, of je maakt je zorgen om je buurjongentje, dan bel je bij de voordeur aan van je buren met de vraag of t wel goed gaat oid.. en spreek je de ouder (s) er op aan, en ga je niet zomaar de deur opendoen en binnenstappen en op een kind in staan praten...
hihi,.. ik zei dus.. wanneer u dat meent te moeten doen, ( die melding) dan moet u dat doen. ik weet dat ik mijn kind niet mishandel, misschien dat u zich zou kunnen verdiepen waarom er een kind huilt.. en zou u mij misschien eea kunnen vragen ipv om tegen onze prins te gaan praten..
vervolgens zei ik.. trouwens.. over melden gesproken.. ik kan ook een melding doen bij de politie dat ik overlast heb van de buren..
( misschien had ikd at niet moeten zeggen, maar ik vond dat ik in mijn ontiegelijke boosheid ( en nogmaals dat heb ik vrijwel nooit) nog heel netjes en beleefd bleef.