Ik heb een leergierig karakter dus.... dat komt wel goed. Maar daarnaast ben ik zeer eigenwijs en durf het zelfs aan om oude vastgeroeste denkbeelden ter discussie te stellen.Tiberius schreef:Ik denk zomaar, Democritus, dat je de komende tijd nog wat leerstof voor je hebt.
Wat doen we vandaag? [4]
-
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Ja, en 'iets in de uitverkoop' werkt ook als stront op een vlieg (de absolute prijs en de prijs/kwaliteit doen er niet toe, het gaat om het percentage dat eraf gaat).Democritus schreef: Ik kan me er niets bij voorstellen een gemiddelde vrouw heeft toch een kast voor een heel weeshuis...... maar ja het zal wel een keer gedragen zijn, of een vriendin heeft hetzelfde, of een andere smoes om te kunnen winkelen.
Wij moeten er mee leren leven. Uitbannen gaat je niet lukken.
JolandaOudshoorn schreef:
Hoho, ze komt aan jullie genetisch probleem tegemoet. Mannen zijn toch zo op uiterlijk gericht??? Ze wil gewoon super eruit zien voor jou, waardeer dat eens
Hoe raad je het zo

ik herkende het gevoel van M&M gelijk. Toen ik op vrijdagavond verkering kreeg ben ik op zaterdagmorgen wezen winkelen

In dat geval wens je ik je zeer veel sterkte.Democritus schreef:Maar daarnaast ben ik zeer eigenwijs en durf het zelfs aan om oude vastgeroeste denkbeelden ter discussie te stellen.
- JolandaOudshoorn
ik doe het nu soms noghelma schreef:JolandaOudshoorn schreef:
Hoho, ze komt aan jullie genetisch probleem tegemoet. Mannen zijn toch zo op uiterlijk gericht??? Ze wil gewoon super eruit zien voor jou, waardeer dat eens
Hoe raad je het zo![]()
ik herkende het gevoel van M&M gelijk. Toen ik op vrijdagavond verkering kreeg ben ik op zaterdagmorgen wezen winkelen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mijn vader mag van m'n moeder nog lang niet met de VUTJosephus schreef:Vindt je moeder het ook leuk?Gijs83 schreef:Hij is weliswaar al sinds begin december bij huis(heeft zich overigens nog bijna niet verveeld!).

-
Gewenste antwoord: Natuurlijk waardeer ik dat. Heel goed gedaan MMJolandaOudshoorn schreef: Hoho, ze komt aan jullie genetisch probleem tegemoet. Mannen zijn toch zo op uiterlijk gericht??? Ze wil gewoon super eruit zien voor jou, waardeer dat eens

Uh mannen op uiterlijk gericht...... wie staan er 's ochtends tijden voor de spiegel.
Je doet het namelijk nooit goed. Als het niet nieuw is en je geeft een compliment dan wordt je vernietigend aangekeken met een blik van wat een desinteresse zie je dat niet dat ik dit al eerder aan heb gehad. En andersom is nog een groter drama.
Zolang ze maar lekker haarzelf blijft dan vind ik het best........... weet je wat een drama het is als je iedere keer moet afvragen: Heeft ze nu iets nieuws gekocht..... moet ik nu een compliment geven etc.
Dus MM geef duidelijke hints misschien dat ik ze dan opvang

Laatst gewijzigd door Democritus op 30 jan 2009, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Tip: geef gewoon altijd een compliment.Democritus schreef:Zolang ze maar lekker haarzelf blijft dan vind ik het best........... weet je wat een drama het is als je iedere keer moet afvragen: Heeft ze nu iets nieuws gekocht..... moet ik nu een compliment geven etc.
Als ze dan zegt, dat ze het al jaaaaren heeft, dan antwoord je gewoon: Met jou erin is het elke keer nieuw.
-
Die noteer ik...... indien je nog meer van deze praktische tips hebt. Ik hou me aanbevolenTiberius schreef:Tip: geef gewoon altijd een compliment.Democritus schreef:Zolang ze maar lekker haarzelf blijft dan vind ik het best........... weet je wat een drama het is als je iedere keer moet afvragen: Heeft ze nu iets nieuws gekocht..... moet ik nu een compliment geven etc.
Als ze dan zegt, dat ze het al jaaaaren heeft, dan antwoord je gewoon: Met jou erin is het elke keer nieuw.

wauw wat ben jij romantischTiberius schreef:Tip: geef gewoon altijd een compliment.Democritus schreef:Zolang ze maar lekker haarzelf blijft dan vind ik het best........... weet je wat een drama het is als je iedere keer moet afvragen: Heeft ze nu iets nieuws gekocht..... moet ik nu een compliment geven etc.

kom es op visite dan kun je met mijn man praten; die vindt complimentjes enzo zó moeilijk

Laatst gewijzigd door helma op 30 jan 2009, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Democritus schreef: Heel goed gedaan MMWat een opoffering want je bent helemaal geen fan van winkelen.
Maar Ikea vindt ze wél heel leuk hoor

-
He dat is een zwak punt..... flauwerd.helma schreef:Democritus schreef: Heel goed gedaan MMWat een opoffering want je bent helemaal geen fan van winkelen.
mm...dat vond ik nu juist zo'n sterk punt van jeDemocritus schreef:He dat is een zwak punt..... flauwerd.helma schreef:Democritus schreef: Heel goed gedaan MMWat een opoffering want je bent helemaal geen fan van winkelen.
reuzespannend...
Je moet dat dan wel menen, anders zijn het leugentjes om bestwil. Als ik trouwens hiermee bij mijn vriendin aan zou komen zou ze zeggen: bwaaaah....... pak es ff een kwijlbakje.Tiberius schreef:Tip: geef gewoon altijd een compliment.Democritus schreef:Zolang ze maar lekker haarzelf blijft dan vind ik het best........... weet je wat een drama het is als je iedere keer moet afvragen: Heeft ze nu iets nieuws gekocht..... moet ik nu een compliment geven etc.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik ga de hele avond thuis zitten niksen......

Grapje. Vanavond competitie spelen, aftrap van het nieuwe seizoen

Grapje. Vanavond competitie spelen, aftrap van het nieuwe seizoen

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."