Wat doen we vandaag? [4]

Democritus

Re: Wat doen we vandaag? [4]

Bericht door Democritus »

Tiberius schreef:Ik denk zomaar, Democritus, dat je de komende tijd nog wat leerstof voor je hebt. :)
Ik heb een leergierig karakter dus.... dat komt wel goed. Maar daarnaast ben ik zeer eigenwijs en durf het zelfs aan om oude vastgeroeste denkbeelden ter discussie te stellen.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
wim

Bericht door wim »

Democritus schreef: Ik kan me er niets bij voorstellen een gemiddelde vrouw heeft toch een kast voor een heel weeshuis...... maar ja het zal wel een keer gedragen zijn, of een vriendin heeft hetzelfde, of een andere smoes om te kunnen winkelen.
Ja, en 'iets in de uitverkoop' werkt ook als stront op een vlieg (de absolute prijs en de prijs/kwaliteit doen er niet toe, het gaat om het percentage dat eraf gaat).
Wij moeten er mee leren leven. Uitbannen gaat je niet lukken.
helma

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:
Hoho, ze komt aan jullie genetisch probleem tegemoet. Mannen zijn toch zo op uiterlijk gericht??? Ze wil gewoon super eruit zien voor jou, waardeer dat eens :fouet

Hoe raad je het zo :yahoo

ik herkende het gevoel van M&M gelijk. Toen ik op vrijdagavond verkering kreeg ben ik op zaterdagmorgen wezen winkelen :huhu
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Democritus schreef:Maar daarnaast ben ik zeer eigenwijs en durf het zelfs aan om oude vastgeroeste denkbeelden ter discussie te stellen.
In dat geval wens je ik je zeer veel sterkte.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

helma schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
Hoho, ze komt aan jullie genetisch probleem tegemoet. Mannen zijn toch zo op uiterlijk gericht??? Ze wil gewoon super eruit zien voor jou, waardeer dat eens :fouet

Hoe raad je het zo :yahoo

ik herkende het gevoel van M&M gelijk. Toen ik op vrijdagavond verkering kreeg ben ik op zaterdagmorgen wezen winkelen :huhu
ik doe het nu soms nog
Ik weet, mijn Verlosser leeft
freek

Bericht door freek »

Josephus schreef:
Gijs83 schreef:Hij is weliswaar al sinds begin december bij huis(heeft zich overigens nog bijna niet verveeld!).
Vindt je moeder het ook leuk? :hum
Mijn vader mag van m'n moeder nog lang niet met de VUT ;)
Democritus

JolandaOudshoorn schreef: Hoho, ze komt aan jullie genetisch probleem tegemoet. Mannen zijn toch zo op uiterlijk gericht??? Ze wil gewoon super eruit zien voor jou, waardeer dat eens :fouet
Gewenste antwoord: Natuurlijk waardeer ik dat. Heel goed gedaan MM :super Wat een opoffering want je bent helemaal geen fan van winkelen.

Uh mannen op uiterlijk gericht...... wie staan er 's ochtends tijden voor de spiegel.

Je doet het namelijk nooit goed. Als het niet nieuw is en je geeft een compliment dan wordt je vernietigend aangekeken met een blik van wat een desinteresse zie je dat niet dat ik dit al eerder aan heb gehad. En andersom is nog een groter drama.

Zolang ze maar lekker haarzelf blijft dan vind ik het best........... weet je wat een drama het is als je iedere keer moet afvragen: Heeft ze nu iets nieuws gekocht..... moet ik nu een compliment geven etc.

Dus MM geef duidelijke hints misschien dat ik ze dan opvang :haha... maar garantie tot de deur.
Laatst gewijzigd door Democritus op 30 jan 2009, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Democritus schreef:Zolang ze maar lekker haarzelf blijft dan vind ik het best........... weet je wat een drama het is als je iedere keer moet afvragen: Heeft ze nu iets nieuws gekocht..... moet ik nu een compliment geven etc.
Tip: geef gewoon altijd een compliment.
Als ze dan zegt, dat ze het al jaaaaren heeft, dan antwoord je gewoon: Met jou erin is het elke keer nieuw.
Democritus

Tiberius schreef:
Democritus schreef:Zolang ze maar lekker haarzelf blijft dan vind ik het best........... weet je wat een drama het is als je iedere keer moet afvragen: Heeft ze nu iets nieuws gekocht..... moet ik nu een compliment geven etc.
Als ze dan zegt, dat ze het al jaaaaren heeft, dan antwoord je gewoon: Met jou erin is het elke keer nieuw.
Die noteer ik...... indien je nog meer van deze praktische tips hebt. Ik hou me aanbevolen :garde
helma

Bericht door helma »

Tiberius schreef:
wauw wat ben jij romantisch :oops
kom es op visite dan kun je met mijn man praten; die vindt complimentjes enzo zó moeilijk
:humhihi
Laatst gewijzigd door helma op 30 jan 2009, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
helma

Bericht door helma »

Democritus schreef: Heel goed gedaan MM :super Wat een opoffering want je bent helemaal geen fan van winkelen.

Maar Ikea vindt ze wél heel leuk hoor :nananere
Democritus

helma schreef:
Democritus schreef: Heel goed gedaan MM :super Wat een opoffering want je bent helemaal geen fan van winkelen.

He dat is een zwak punt..... flauwerd.
helma

Bericht door helma »

Democritus schreef:
helma schreef:

He dat is een zwak punt..... flauwerd.
mm...dat vond ik nu juist zo'n sterk punt van je
reuzespannend...
Marnix

Bericht door Marnix »

Tiberius schreef:
Je moet dat dan wel menen, anders zijn het leugentjes om bestwil. Als ik trouwens hiermee bij mijn vriendin aan zou komen zou ze zeggen: bwaaaah....... pak es ff een kwijlbakje. :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik ga de hele avond thuis zitten niksen......

:D

Grapje. Vanavond competitie spelen, aftrap van het nieuwe seizoen :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gesloten