Wist je dat . . . [10]
Re: Wist je dat . . . [10]
ik sta wel in het lijstje, toch ben ik door Gijs niet onderzocht 

- MarthaMartha
ik ben blij dat de chat niet meedoethelma schreef:ik sta wel in het lijstje, toch ben ik door Gijs niet onderzocht

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
........je met geld wél een mooie hond koopt, maar nog géén kwispelende staart?
........je de liefde en de trouw van je hond moet verdienen?
........de liefde en trouw die jij je hond betoond, zich dubbel en dwars terugbetaald?
........je de liefde en de trouw van je hond moet verdienen?
........de liefde en trouw die jij je hond betoond, zich dubbel en dwars terugbetaald?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
freek schreef:Mijn naam moet eruit, ik ben helemaaaaaaaal niet verslaafdGijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
...dat ik Caprice eruit verwijderd heb en Zita er aan toegevoegd heb?
...dat de volgende forummers de afgelopen relatief meer berichten hebben achter gelaten op het forum: MM, Herman en Ber10e
...dat de volgende forummers relatief even actief zijn gebleven: Rens, Tiberius, Refo, Mister, Wim, Tukkertje, Ichtus, Oude-Waarheid, Gabrielle en Channa.
...dat de volgende forummers relatief minder berichten hebben achtergelaten: JaCa, hmprff, -DIA-, fluitje en Sweelinck 25
PS: als je naam ontbreekt en je wilt toch graag een vermelding pb maar even!

Ikke ook niet hoor!
Eh......misshcine toch wel..this dat ik geen tijd heb.....voor het forum de laaste tijd..

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
...dat de volgende forummers de afgelopen relatief meer berichten hebben achter gelaten op het forum: MM, Herman en Ber10e
...dat de volgende forummers relatief even actief zijn gebleven: Rens, Tiberius, Refo, Mister, Wim, Tukkertje, Ichtus, Oude-Waarheid, Gabrielle en Channa.
...dat de volgende forummers relatief minder berichten hebben achtergelaten: JaCa, hmprff, -DIA-, fluitje en Sweelinck 25
Zo, kijk dat weet ik dan ooik weer.. gelukkig ben ik niet alleen..
alleen zou ik wel s willen weten wie dan op nr 1 staat...

(en idd MM, goed dat de chat niet meedoet.., we kunnen t wel s gaan bekijken.. maar we weten de stam toch wel joh..

overigens
dat ik in dat lijstje sta..
soms moet je dingen eerst inzien.. voor je ze kunt veranderen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
......de wijkverpleging vanaf morgen élke dag, 6 dagen per week, om 07.00 uur (!!!!!) bij me komt om me te wassen??
......ik dat wel héél erg vroeg vindt
......het beter is dan helemaal ní'ét?
Moderatorbericht:
..we vanochtend tot een ontdekking kwamen
...m'n vriend gisteren schoenen had gekocht
... hij ze vanochtend aan deed
...ik iets heel raars zag
...hij twee verschillende soorten schoenen aan had
...ze heel veel op elkaar leken
...er toch wel dergelijk verschil in zat
..hij ze net heeft gewisselt
...m'n vriend gisteren schoenen had gekocht
... hij ze vanochtend aan deed
...ik iets heel raars zag
...hij twee verschillende soorten schoenen aan had
...ze heel veel op elkaar leken
...er toch wel dergelijk verschil in zat
..hij ze net heeft gewisselt
... 'k Nog steeds mn kerstpakket moet uitzoeken 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- zusterelly
Of heel erg laat. Dat hoor ik ook nog wel eens...Rens schreef:......de wijkverpleging vanaf morgen élke dag, 6 dagen per week, om 07.00 uur (!!!!!) bij me komt om me te wassen??
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Mijn week heeft zeven dagen. Je mag dus nog 1 keertje uitslapen Rens. Dat is toch heerlijk.Rens schreef:......de wijkverpleging vanaf morgen élke dag, 6 dagen per week, om 07.00 uur (!!!!!) bij me komt om me te wassen??
jaaaaaa, maar m'n wekker doet niet meer waarvoor hij bedoelt is: wékken.......dus ik heb een probleem en daar kwam ik vanmorgen pas achter. en het was té koud om naar dokkum te rijden om een nieuwe te kopen.......Ander schreef:Mijn week heeft zeven dagen. Je mag dus nog 1 keertje uitslapen Rens. Dat is toch heerlijk.Rens schreef:......de wijkverpleging vanaf morgen élke dag, 6 dagen per week, om 07.00 uur (!!!!!) bij me komt om me te wassen??
Moderatorbericht:
...ik de mods wil vragen mij volgende week te bannen
...ik anders op rf ga zitten ipv te leren

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Gijs, het is supergrappig om te zien hoeveel opschudding je lijstje brengt op het forum.....Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?

Jezelf in de hand houden, hè. Dat is iets waar we allemaal in moeten trainen.hmprff schreef:...ik de mods wil vragen mij volgende week te bannen![]()

Jongere schreef:Jezelf in de hand houden, hè. Dat is iets waar we allemaal in moeten trainen.hmprff schreef:...ik de mods wil vragen mij volgende week te bannen![]()
...ik anders op rf ga zitten ipv te leren![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....