Wist je dat . . . [10]

helma

Re: Wist je dat . . . [10]

Bericht door helma »

ik sta wel in het lijstje, toch ben ik door Gijs niet onderzocht :huhu
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:ik sta wel in het lijstje, toch ben ik door Gijs niet onderzocht :huhu
ik ben blij dat de chat niet meedoet :huhu
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Rens

Bericht door Rens »

........je met geld wél een mooie hond koopt, maar nog géén kwispelende staart?

........je de liefde en de trouw van je hond moet verdienen?

........de liefde en trouw die jij je hond betoond, zich dubbel en dwars terugbetaald?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
judith

Bericht door judith »

freek schreef:
Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
...dat ik Caprice eruit verwijderd heb en Zita er aan toegevoegd heb?
...dat de volgende forummers de afgelopen relatief meer berichten hebben achter gelaten op het forum: MM, Herman en Ber10e
...dat de volgende forummers relatief even actief zijn gebleven: Rens, Tiberius, Refo, Mister, Wim, Tukkertje, Ichtus, Oude-Waarheid, Gabrielle en Channa.
...dat de volgende forummers relatief minder berichten hebben achtergelaten: JaCa, hmprff, -DIA-, fluitje en Sweelinck 25

PS: als je naam ontbreekt en je wilt toch graag een vermelding pb maar even!
Mijn naam moet eruit, ik ben helemaaaaaaaal niet verslaafd :modo
:yahoo Nee?
Ikke ook niet hoor!
Eh......misshcine toch wel..this dat ik geen tijd heb.....voor het forum de laaste tijd.. :hum
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
henriët

Bericht door henriët »

Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
...dat de volgende forummers de afgelopen relatief meer berichten hebben achter gelaten op het forum: MM, Herman en Ber10e
...dat de volgende forummers relatief even actief zijn gebleven: Rens, Tiberius, Refo, Mister, Wim, Tukkertje, Ichtus, Oude-Waarheid, Gabrielle en Channa.
...dat de volgende forummers relatief minder berichten hebben achtergelaten: JaCa, hmprff, -DIA-, fluitje en Sweelinck 25

Zo, kijk dat weet ik dan ooik weer.. gelukkig ben ik niet alleen..
alleen zou ik wel s willen weten wie dan op nr 1 staat... :haha
(en idd MM, goed dat de chat niet meedoet.., we kunnen t wel s gaan bekijken.. maar we weten de stam toch wel joh.. :langue , geen stamkroeg maar stamchat)
overigens
dat ik in dat lijstje sta..

soms moet je dingen eerst inzien.. voor je ze kunt veranderen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Rens

Bericht door Rens »

......de wijkverpleging vanaf morgen élke dag, 6 dagen per week, om 07.00 uur (!!!!!) bij me komt om me te wassen??
......ik dat wel héél erg vroeg vindt
......het beter is dan helemaal ní'ét?
Moderatorbericht:
Lassie

Bericht door Lassie »

..we vanochtend tot een ontdekking kwamen
...m'n vriend gisteren schoenen had gekocht
... hij ze vanochtend aan deed
...ik iets heel raars zag
...hij twee verschillende soorten schoenen aan had
...ze heel veel op elkaar leken
...er toch wel dergelijk verschil in zat
..hij ze net heeft gewisselt
Ichtus

Bericht door Ichtus »

... 'k Nog steeds mn kerstpakket moet uitzoeken :OO3
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
zusterelly

Bericht door zusterelly »

Rens schreef:......de wijkverpleging vanaf morgen élke dag, 6 dagen per week, om 07.00 uur (!!!!!) bij me komt om me te wassen??
......ik dat wel héél erg vroeg vindt
......het beter is dan helemaal ní'ét?
Of heel erg laat. Dat hoor ik ook nog wel eens...
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Ander

Bericht door Ander »

Rens schreef:......de wijkverpleging vanaf morgen élke dag, 6 dagen per week, om 07.00 uur (!!!!!) bij me komt om me te wassen??
Mijn week heeft zeven dagen. Je mag dus nog 1 keertje uitslapen Rens. Dat is toch heerlijk.
Rens

Bericht door Rens »

Ander schreef:
Mijn week heeft zeven dagen. Je mag dus nog 1 keertje uitslapen Rens. Dat is toch heerlijk.
jaaaaaa, maar m'n wekker doet niet meer waarvoor hij bedoelt is: wékken.......dus ik heb een probleem en daar kwam ik vanmorgen pas achter. en het was té koud om naar dokkum te rijden om een nieuwe te kopen.......
Moderatorbericht:
hmprff

Bericht door hmprff »

...ik de mods wil vragen mij volgende week te bannen :?
...ik anders op rf ga zitten ipv te leren :bobo
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
post-duif

Bericht door post-duif »

Gijs, het is supergrappig om te zien hoeveel opschudding je lijstje brengt op het forum..... ::lol
Jongere

Bericht door Jongere »

hmprff schreef:...ik de mods wil vragen mij volgende week te bannen :?
Jezelf in de hand houden, hè. Dat is iets waar we allemaal in moeten trainen. :slurp

:blush
henriët

Bericht door henriët »

Jongere schreef:
hmprff schreef:...ik de mods wil vragen mij volgende week te bannen :?
Jezelf in de hand houden, hè. Dat is iets waar we allemaal in moeten trainen. :slurp

:blush
:haha :haha :haha :haha
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gesloten