Ik ga morgen schaatsen bij de Bieschbos!
Deze?Marnix schreef:Woehoeeee.... .yooouuu go girl!![]()
![]()
Ik ga morgen schaatsen bij de Bieschbos!
die was toch afgelast? of hadden ze te kampen met voortschrijdend inzicht?Erasmiaan schreef:Vanmorgen de Molentocht geschaatst bij de Rottemeren: 50 km!
De bevinding bleek sterker dan de leer.Zita schreef:die was toch afgelast? of hadden ze te kampen met voortschrijdend inzicht?Erasmiaan schreef:Vanmorgen de Molentocht geschaatst bij de Rottemeren: 50 km!
Wat suggereer je?Wilhelm schreef:Ach ja, als het om schaatsen gaat, lijkt sportverdwazing niet meer te bestaan ..
Zelfs het RD laat zich hierin meeslepen.
Waar gaat het heen....Wilhelm schreef:Ach ja, als het om schaatsen gaat, lijkt sportverdwazing niet meer te bestaan ..
Waar het heen gaat? Naar Thialf natuurlijk voor de EK-Allroundschaatsen.......BJD schreef:Waar gaat het heen....Wilhelm schreef:Ach ja, als het om schaatsen gaat, lijkt sportverdwazing niet meer te bestaan ..
Enne...hoe was het met dehelma schreef:net terug...het was echt super heerlijk!!
we hadden één dochtertje meegenomen, van 7
(in het kader van de xtra aandacht)
ze vond het geweldig! en ze schaatste ons echt voorbij
Wat een vraag.jvdg schreef:Enne...hoe was het met dehelma schreef:net terug...het was echt super heerlijk!!
we hadden één dochtertje meegenomen, van 7
(in het kader van de xtra aandacht)
ze vond het geweldig! en ze schaatste ons echt voorbij
Tiberius schreef:De bevinding bleek sterker dan de leer.Zita schreef:die was toch afgelast? of hadden ze te kampen met voortschrijdend inzicht?Erasmiaan schreef:Vanmorgen de Molentocht geschaatst bij de Rottemeren: 50 km!
super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:vanavond ga ik samen met mijn man naar de IJsbaan
is nog nooit gebeurd![]()