Wordt er al geschaatst????
Wordt er al geschaatst????
Wordt er al volop geschaatst????
Re: Wordt er al geschaatst????
Bij ons wel. Dat wil zeggen: door de jeugd op singels en vijvers. De grotere wateren liggen nog open.tukkertje schreef:Wordt er al volop geschaatst????
Ik zie hier ook niemand op de Maas schaatsen 

Daar wordt zeker nog gevist?Herman schreef:Ik zie hier ook niemand op de Maas schaatsen

En hier op de Noord dus ook niet.Herman schreef:Ik zie hier ook niemand op de Maas schaatsen
Bij ons ook, alleen maakt de jeugd die niet willen/kunnen schaatsen de ijsbaan kapot met stenenTiberius schreef:Bij ons wel. Dat wil zeggen: door de jeugd op singels en vijvers. De grotere wateren liggen nog open.tukkertje schreef:Wordt er al volop geschaatst????

Nu schaatsen ze in het natuurgebied, maar daar is het al gauw donker aan het eind van de middag, en het
ligt ook een eindje buiten het dorp. Niet echt ideaal. Bovendien lopen er Schotse Hooglanders rond, stel je voor
dat die op het ijs komen..... (vindt 'Jan' geen prettig idee)

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Misschien vinden die Schotse hooglanders het ook wel niet zo'n prettig idee als 'Jan' op het ijs komt...albion schreef: Bovendien lopen er Schotse Hooglanders rond, stel je voor

-
Gistermiddag en avond al volop geschaatst op de ijsbaan!!
Afgewezen schreef:Misschien vinden die Schotse hooglanders het ook wel niet zo'n prettig idee als 'Jan' op het ijs komt...albion schreef: Bovendien lopen er Schotse Hooglanders rond, stel je voor

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hier op de Oosterschelde is ook nog niemand te zien....jvdg schreef:En hier op de Noord dus ook niet.Herman schreef:Ik zie hier ook niemand op de Maas schaatsen

Op de Nieuwkoopse plassen wel....
Maar of het slim was....
http://www.nufoto.nl/fotos/88258/schaat ... assen.html
Maar of het slim was....
http://www.nufoto.nl/fotos/88258/schaat ... assen.html
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
In Gouda wordt volop geschaatst.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
het is koud op het ijs!!!!
Maar mijn zoon kan het nu wel
Maar mijn zoon kan het nu wel

Ik weet, mijn Verlosser leeft
In het land van Altena wordt ook al geschaatst.
-
Op de polders al sinds maandag alhier. Ga vanmiddag eens bij de Wiericke kijken. Kanaal tussen Rijn en Ijssel.freek schreef:In het land van Altena wordt ook al geschaatst.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above