goed idee: toffe gozer wel he?!Ariene schreef:We kunnen het natuurlijk nu wel even over hem gaan hebben?MarthaMartha schreef:Of een lage eigendunk? zo van: toffe gozer, daar zullen ze mij wel niet mee bedoelen?Ariene schreef: Proef ik tóch een lichte teleurstelling?
HERFST MEETING
- MarthaMartha
Re: HERFST MEETING
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JvdG?MarthaMartha schreef:goed idee: toffe gozer wel he?!Ariene schreef:We kunnen het natuurlijk nu wel even over hem gaan hebben?MarthaMartha schreef:
Of een lage eigendunk? zo van: toffe gozer, daar zullen ze mij wel niet mee bedoelen?
Ja écht een toffe gozer!!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Dank u, dank u allen, dit bespaart mij weer een psychiatrisch consult.
- MarthaMartha
tja.... je bent maatschappelijk werker of je bent het nietjvdg schreef:Dank u, dank u allen, dit bespaart mij weer een psychiatrisch consult.
MarthaMartha schreef:tja.... je bent maatschappelijk werker of je bent het nietjvdg schreef:Dank u, dank u allen, dit bespaart mij weer een psychiatrisch consult.
- J.C. Philpot
Na het optellen van de papiertjes in mijn broekzak ben ik tot de conclusie gekomen 6 chocolatjes te hebben geconsumeerd. Volgens mij heeft alleen Helma er meer als ik op. Ik hoop dat de financiele gevolgen van deze zwelgpartij niet al te desastreus zijn MM, anders klop je maar bij ons aan
Bedankt voor de gastvrijheid!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- MarthaMartha
whahahahahaha wahahahahahahhaaa whahahahahahaaa whahahahaaaa (deze zal Helma leuk vindenJ.C. Philpot schreef:Na het optellen van de papiertjes in mijn broekzak ben ik tot de conclusie gekomen 6 chocolatjes te hebben geconsumeerd. Volgens mij heeft alleen Helma er meer als ik op. Ik hoop dat de financiele gevolgen van deze zwelgpartij niet al te desastreus zijn MM, anders klop je maar bij ons aanBedankt voor de gastvrijheid!
Ik heb genoten! Vond het helemaal super! (en dat doosje chocolaatjes had ik gekregen
WhoehoeiJ.C. Philpot schreef:Na het optellen van de papiertjes in mijn broekzak ben ik tot de conclusie gekomen 6 chocolatjes te hebben geconsumeerd. Volgens mij heeft alleen Helma er meer als ik op. Ik hoop dat de financiele gevolgen van deze zwelgpartij niet al te desastreus zijn MM, anders klop je maar bij ons aanBedankt voor de gastvrijheid!
Jullie aten voor mij erbij toch
Het was leuk!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:En hij is weer voorbij.
Iedereen weer naar huis, alles weer opgeruimd, het was weer gezellig!
Het héle forum besproken natuurlijk
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Uhm.... tja.... uh ...JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:En hij is weer voorbij.
Iedereen weer naar huis, alles weer opgeruimd, het was weer gezellig!
Het héle forum besproken natuurlijkWat zouden ze over mij hebben gezegd......
![]()
- MarthaMartha
achtergebleven voorwerp: een (keurig zwarte) paraplu!
niet van mijn.
miss. van theepot?
miss. van theepot?
- MarthaMartha
Lassie schreef:niet van mijn.
miss. van theepot?
- J.C. Philpot
Dat heb ik nu altijd met paraplu's 
Mijn vorige exemplaar ligt nog op een eilandje in Schotland. De gene daarvoor heb ik een keer bij een kerkdienst laten staan. En degene daarvoor...
Mijn vorige exemplaar ligt nog op een eilandje in Schotland. De gene daarvoor heb ik een keer bij een kerkdienst laten staan. En degene daarvoor...
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
lieg niet, ik heb het bij 3 of 4 (hóóguit!!!) kunnen latenJ.C. Philpot schreef:Na het optellen van de papiertjes in mijn broekzak ben ik tot de conclusie gekomen 6 chocolatjes te hebben geconsumeerd. Volgens mij heeft alleen Helma er meer als ik op. Ik hoop dat de financiele gevolgen van deze zwelgpartij niet al te desastreus zijn MM, anders klop je maar bij ons aanBedankt voor de gastvrijheid!
(meer groene zaten er niet in)
ik zag wel uit mijn ooghoeken dat jij iedere keer een greep deed in het bakje