Na het optellen van de papiertjes in mijn broekzak ben ik tot de conclusie gekomen 6 chocolatjes te hebben geconsumeerd. Volgens mij heeft alleen Helma er meer als ik op. Ik hoop dat de financiele gevolgen van deze zwelgpartij niet al te desastreus zijn MM, anders klop je maar bij ons aan Bedankt voor de gastvrijheid!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
J.C. Philpot schreef:Na het optellen van de papiertjes in mijn broekzak ben ik tot de conclusie gekomen 6 chocolatjes te hebben geconsumeerd. Volgens mij heeft alleen Helma er meer als ik op. Ik hoop dat de financiele gevolgen van deze zwelgpartij niet al te desastreus zijn MM, anders klop je maar bij ons aan Bedankt voor de gastvrijheid!
whahahahahaha wahahahahahahhaaa whahahahahahaaa whahahahaaaa (deze zal Helma leuk vinden )
Ik heb genoten! Vond het helemaal super! (en dat doosje chocolaatjes had ik gekregen )
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
J.C. Philpot schreef:Na het optellen van de papiertjes in mijn broekzak ben ik tot de conclusie gekomen 6 chocolatjes te hebben geconsumeerd. Volgens mij heeft alleen Helma er meer als ik op. Ik hoop dat de financiele gevolgen van deze zwelgpartij niet al te desastreus zijn MM, anders klop je maar bij ons aan Bedankt voor de gastvrijheid!
lieg niet, ik heb het bij 3 of 4 (hóóguit!!!) kunnen laten
(meer groene zaten er niet in)
ik zag wel uit mijn ooghoeken dat jij iedere keer een greep deed in het bakje