Kerktijden.nl - nieuwe website met kerk-info uit ger. gez.

Erasmiaan

Re: Kerktijden.nl - nieuwe website met kerk-info uit ger. gez.

Bericht door Erasmiaan »

Mister schreef:Tja, een RD samen lezen is milieubewust en goed voor de centjes.
En over de inkomsten van de EMG maak ik me glad geen zorgen!
89 euro + de helft van het RD is bijna de totaalprijs. Leuk voor de minder draagkrachtigen... :sweat
Als er minder lezers lopen ook de reclame-inkomsten terug. En ik kan je verzekeren: een halvering van het aantal abonnees en minder advertenties is de doodsteek voor een krant. Dan heb je helemaal niets meer. :(
memento

Bericht door memento »

Mister schreef:
memento schreef:
Mister schreef:Het is gewoon een forse verslechtering van de geboden service. Iets wat gratis is kost ineens 89 euro. Wie heb je ermee? Ik denk voornamelijk de minder draagkrachtigen. Oplossing? Ach, er is vast wel een familie lid wat een abbo heeft en geen internet, werd vandaag (ter geruststelling?) me als oplossing aan de hand gedaan... :?
Sja, Mister, je kan niet alles willen. Er wordt nu veel meer informatie geboden dan voorheen, ja, dezelfde informatie is nog steeds terug te vinden. Gratis.

Daarnaast: Je kan toch moeilijk klagen dat een commercieel bedrijf niet precies doet wat jij wil, zonder zelf klant bij hun te zijn?
Klopt, heb je gelijk in. Maar nu zien ze me sowieso niet meer terug. Verder blijf ik het op z'n zachtst gezegd bijzonder vinden dat een gratis dienst in 1 klap 89 euro kost zonder dat dat vooraf gecommuniceerd is. :?
De gratis dienst is juist uitgebreid. Daarbij is alleen de vorm van informatie-weergeven aangepast. In een vorm die voor 99% van de geïnteresseerden juist handiger is. Daarnaast: Alle betalende abbonnees hebben standaard gratis toegang tot de digitale krant, en dus ook de kerktijden-pagina. Kortom, uiteindelijk hou je iets van 0,05% mensen over die geen abbonnee zijn, en die liever de oude lijst gebruiken. Waarom zou een commercieel bedrijf zich daar druk over maken? Eisen stellen zonder te betalen werkt niet bij een commercieel bedrijf.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

We komen er iig niet uit, dat is helder. RD: ::salut

:haha
helma

Bericht door helma »

Mister schreef:We komen er iig niet uit, dat is helder. RD: ::salut

als je samen met de buren het RD betaalt, heb je dan ook niet het recht om hun pasje met code te gebruiken?
al was het maaar de helft van de week....(dan doe je gewoon de 2e helft :hum )
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

helma schreef:
Mister schreef:We komen er iig niet uit, dat is helder. RD: ::salut

als je samen met de buren het RD betaalt, heb je dan ook niet het recht om hun pasje met code te gebruiken?
al was het maaar de helft van de week....(dan doe je gewoon de 2e helft :hum )
Ik weet serieus niet of dat de bedoeling is. Waarschijnlijk niet... ;)
Johannes 3:16

Bericht door Johannes 3:16 »

Auto schreef:Weet iemand waar de oude lijst is gebleven met alle kerkdiensten van die week erop dat je even vlug kunt scrollen?

Ik kan het nergens vinden. En in de email van deze week krijgen we de diensten van 27-7 jl.
Goed zoeken, Auto!

http://www.refdag.nl/artikel/1354755
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Johannes 3:16 schreef:
Auto schreef:Weet iemand waar de oude lijst is gebleven met alle kerkdiensten van die week erop dat je even vlug kunt scrollen?

Ik kan het nergens vinden. En in de email van deze week krijgen we de diensten van 27-7 jl.
Goed zoeken, Auto!

GEWELDIG!!
dank u dank u

Maar hoe kom je daar nu zo bij?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Auto

Bericht door Auto »

Johannes 3:16 schreef:

Goed zoeken, Auto!

Deze had ik vandaag ook gevonden, maar vorige week werkte deze link niet. Toen kreeg ik constant de diensten van de week er voor en niet van de volgende zondag. Nu werkt die link weer.
Gian

Bericht door Gian »

Allemaal drukte om niks dus :)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Memento, ik ben eerlijk gezegd zeer slecht te spreken over de nieuwe site. Doordeweekse diensten geeft het ding helemaal niet aan, studenten staan niet in de database maar ook een predikant van een opzichzelf staande gemeente staat niet in de database terwijl bij de gemeente de predikant wel gemeld is.

Komt er nog een update o.i.d.?
memento

Bericht door memento »

Erasmiaan schreef:Memento, ik ben eerlijk gezegd zeer slecht te spreken over de nieuwe site. Doordeweekse diensten geeft het ding helemaal niet aan, studenten staan niet in de database maar ook een predikant van een opzichzelf staande gemeente staat niet in de database terwijl bij de gemeente de predikant wel gemeld is.

Er komen nog regelmatig updates aan :)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Er moet volgens inderdaad nog veel aan verbeterd worden en de doordeweekse kerkdiensten mis ik idd. ook. Dat hoeft toch :nonnon zo'n probleem te zijn om die erop te zetten :quoi Is er nog e-maildres waar wijzigingen/aanvullingen kunt doorgeven :quoi
memento

Bericht door memento »

Erasmiaan schreef:Memento, ik ben eerlijk gezegd zeer slecht te spreken over de nieuwe site. Doordeweekse diensten geeft het ding helemaal niet aan, studenten staan niet in de database maar ook een predikant van een opzichzelf staande gemeente staat niet in de database terwijl bij de gemeente de predikant wel gemeld is.

Doordeweekse diensten worden nu weer getoond :)

Aan het toevoegen van predikanten/studenten die wél op de kerktijden-pagina voorkomen, maar nog niet in de database staan, wordt nog gewerkt...
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

memento schreef:

Doordeweekse diensten worden nu weer getoond :)

Aan het toevoegen van predikanten/studenten die wél op de kerktijden-pagina voorkomen, maar nog niet in de database staan, wordt nog gewerkt...
Mooi!!!
ZWP

Bericht door ZWP »

Waar kun je wijzigingen doorgeven?

Voor de CGK Elim-kerk te Ouderkerk a/d Amstel zijn de reguliere kerktijden: 9:30u en 16:00u.
Plaats reactie