BJD schreef:Drie flesjes pils moet je pp toch wel kunnen aanbieden. Zeker voor 18/19/20 jarige.
Drank op een feestje is vaak in die leeftijdsgroep erg belangrijk. De dooddoener dat het zonder drank ook gezellig moet zijn is weliswaar wel waar maar vaak niet voor die doelgroep. Je kan van alles laten aanrukken maar als er geen pils is dan is het feestje vaak niet geslaagd.
Daarom, niets schenken is geen optie, de vrijehand geven natuurlijk ook niet. Maar realiseer je wel dat een biertje op die leeftijd onder een groep jongens vaak "heel belangrijk" is.
ja daar ben ik achter:
Gesprek:
Jan: Hoeveel kratten bier gaan we halen?
Ma : Ik had gedacht pp 2 st.
Jan: Wat?! Dat kan echt niet, vriend drinkt er zoal 5, 6 biertjes
een heel verhaal tussen ons en Jan ziet in dat hij het op een andere boeg moet gooien.
Jan: oké, 7 kratten kan niet, want dan pakken ze maar want er is toch genoeg, en dan drinken ze zich .....
Ma: duidelijk.
Jan: 1 krat kan ook niet want dan vechten ze om het laatste biertje, dus....
Ma: 'k zal eens zien wat we er aan kunnen doen.
Waarschijnlijk worden het 2 kratten bier, waarvan in 1 krat 6 malt, 6 donkerbruin, 6 2,5% en 6 heiniken in zullen zitten en 1 krat met gewoon bier.
Op het ogenblik zijn het er geen 10 meer die komen, maar 15. Nou ja, afwachten maar.
Mijn man belde net om me te zeggen dat we een verjaardag over het hoofd gezien hebben waar we wel naar toe moeten, dus ik mag morgenmiddag en manlief gaat morgenavond.
Fijn geregeld