Bij mij in de straat hangen er nog genoeg vlaggetjes hoor.Tiberius schreef:Precies. En zo zijn er heel veel in onze kring die op deze wijze proberen twee heren te dienen: 's zaterdagsavonds geknield voor koning Voetbal en slechts enkele uren later weer in Gods huis, menend een welbehagelijk werk te doen.fluitje schreef:Ik zit vanavond gewoon naar de wedstrijd te kijken en hoop dat het een mooie sportavond wordt.
Wint Nederland is dat prachtig maar meteen hierna is het voor mij gewoon rustig de hond uitlaten, de dag afsluiten en naar bed.
Het is voor mij geen buigen voor het oranjekalf.
En morgen zie ik er naar uit om weer naar Zijn huis te mogen.
Daarom is het ook zo goed, dat er helder tegen gewaarschuwd wordt. Het is echt niet alleen buiten onze achterban, dat dit speelt.
Maar goed: ik heb begrepen dat het oranje kalf alweer vermalen is. Ik zag gisteren heel veel mensen druk bezig om in allerijl de vlaggetjes te verwijderen. Stel je voor, dat je geassocieerd wordt met een verliezer...
En het waren mooie diensten zondag.
Zaterdag hebben we gewoon terecht verloren, we haalden het niveau van de poule totaal niet. Jammer, volgende keer beter.
Gelukkig hep elk nadeel zijn voordeel, nu Nederland uitgeschakeld is zal naast de oranje-hype de anti-oranje-hype hier ook wel weer over zijn. Dat is wel weer prettig, ik werd sommige kortzichtige reacties (en telkens de zelfde drogredenen) wel zat