Wat let je om het nummer van de baas te vragen?Jongere schreef:Haha, de link is grappig. :mrgreen:
Toch vind ik het fout om je frustraties hierover af te reageren op de beller. Ik vind het niet veel moeite om gewoon te zeggen dat ik geen belangstelling heb en het gesprek af te ronden. Het is tenslotte ook maar een mens aan de andere kant van de lijn. Wat niet betekent dat ik niet eens graag met de bazen van dat spul zou willen praten.
Hét antwoord tegen reclame via telefoon
Het gaat niet om de bazen van die mensen die bellen. Dat zijn gewoon de directeuren van de call-centers. Zij hebben ook weer opdrachtgevers. Die zou je moeten bellen.Jongere schreef:Haha, de link is grappig. :mrgreen:
Toch vind ik het fout om je frustraties hierover af te reageren op de beller. Ik vind het niet veel moeite om gewoon te zeggen dat ik geen belangstelling heb en het gesprek af te ronden. Het is tenslotte ook maar een mens aan de andere kant van de lijn. Wat niet betekent dat ik niet eens graag met de bazen van dat spul zou willen praten.
Re: Hét antwoord tegen reclame via telefoon
Ah, het kwartje is gevallen. Of hadden ze destijds al euro's?mathilde schreef:![]()
- MarthaMartha
mijn zwager vroeg ooit: word ik er rijker van
na even stilte zeiden ze aan de andere kant: zo zou je het wel kunnen noemen ja.
zei hij: laat dan maar zitten, ik weet toch al niet hoe ik mijn geld op moet krijgen.
het werkte wel....
na even stilte zeiden ze aan de andere kant: zo zou je het wel kunnen noemen ja.
zei hij: laat dan maar zitten, ik weet toch al niet hoe ik mijn geld op moet krijgen.
het werkte wel....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik heb er tot nu toe, in dit met kranten dichtgeplakte uiteinde der bewoonde wereld, nog geen last van gehad, terwijl m'n naam en nummer gewoon in het telefoonboek staan....maar laat ik niet gaan juichen, want voor je het weet hangen er een heel stel aan de telefoon.
Maar ik heb inmiddels al wél afgeleerd om telefoontjes die niet vergezeld gaan van een telefoonnummer in m'n schermpje, op te nemen.......
Maar ik heb inmiddels al wél afgeleerd om telefoontjes die niet vergezeld gaan van een telefoonnummer in m'n schermpje, op te nemen.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60