voor haar liefdevolle raadgevingen

henriët schreef:Helma![]()
voor haar liefdevolle raadgevingen
graag gedaan, weet je, dat je dit zegt doet me goed!JolandaOudshoorn schreef:Henriet, voor haar lieve ondersteuning gisterenavond!
Dankj mams,aritha schreef:Judith, voor haar gezelligheid en het mooi 'dwarsfluiten' waarmee ze het hele huis opvrolijkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel! Ik bedank jou ook meid! jij helpt me ook super goed!ook al is het nu een beetje moeilijk allemaal!monique schreef:henriet channa jaca judith helma
voor de steun die ze mij geven met alles bedankt
daar zijn vriendinnen voor juudjudith schreef:Dankjewel! Ik bedank jou ook meid! jij helpt me ook super goed!ook al is het nu een beetje moeilijk allemaal!monique schreef:henriet channa jaca judith helma
Liefs; juud
echt wel..monique schreef:daar zijn vriendinnen voor juudjudith schreef:Dankjewel! Ik bedank jou ook meid! jij helpt me ook super goed!ook al is het nu een beetje moeilijk allemaal!monique schreef:henriet channa jaca judith helma
Liefs; juud
en of ze geholpen heeft!! best handig zo'n kleine peuter die op ebd klautert (wordt voor mij op mijn leeftijd al wat lastigerJolandaOudshoorn schreef:En ik bedank Helma voor haar bezoek van woensdagmorgen. Mijn dochter wist precies te vertellen wie de bedden hadden verschoond. "Ik met tante Helma...."
monique schreef:henriet channa jaca judith helma