voor haar liefdevolle raadgevingen

henriët schreef:Helma
voor haar liefdevolle raadgevingen

graag gedaan, weet je, dat je dit zegt doet me goed!JolandaOudshoorn schreef:Henriet, voor haar lieve ondersteuning gisterenavond!
Dankj mams,aritha schreef:Judith, voor haar gezelligheid en het mooi 'dwarsfluiten' waarmee ze het hele huis opvrolijkt.

Dankjewel! Ik bedank jou ook meid! jij helpt me ook super goed!ook al is het nu een beetje moeilijk allemaal!monique schreef:henriet channa jaca judith helma
voor de steun die ze mij geven met alles bedankt
daar zijn vriendinnen voor juudjudith schreef:Dankjewel! Ik bedank jou ook meid! jij helpt me ook super goed!ook al is het nu een beetje moeilijk allemaal!monique schreef:henriet channa jaca judith helma
Liefs; juud

echt wel..monique schreef:daar zijn vriendinnen voor juudjudith schreef:Dankjewel! Ik bedank jou ook meid! jij helpt me ook super goed!ook al is het nu een beetje moeilijk allemaal!monique schreef:henriet channa jaca judith helma
Liefs; juud

en of ze geholpen heeft!! best handig zo'n kleine peuter die op ebd klautert (wordt voor mij op mijn leeftijd al wat lastigerJolandaOudshoorn schreef:En ik bedank Helma voor haar bezoek van woensdagmorgen. Mijn dochter wist precies te vertellen wie de bedden hadden verschoond. "Ik met tante Helma...."
 )
 )monique schreef:henriet channa jaca judith helma