Rens

Re: AVATAR

Bericht door Rens »

@ JvdG en Bonny............

zo kun je voor élk woord wel een betekenis boven (A-)water toveren die al dan niet (te) onchristelijk is om het te gebruiken........

het begint nu zo langzamerhand spijkers op laag water zoeken.............

als jullie dan toch op die manier bezig willen zijn, doe dan als de fransen, en maak voor élk woord een puur nederlands woord, al dan niet een geheel nieuw te verzinnen woord (lever je nog een bijdrage aan de nederlands taal ook.....)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
helma

Bericht door helma »

Gian; vanaf heden neem ik je niet meer serieus :paladin
freek

Bericht door freek »

Moderators, ik protesteer! Deze postings, en die avator zijn niet in overeenstemming met de forumregels.

:nananere
Jongere

Bericht door Jongere »

:fi

:pan
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

freek schreef:Moderators, ik protesteer! Deze postings, en die avator zijn niet in overeenstemming met de forumregels.
Je hebt gelijk; ik heb ze weggehaald.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Heb je Rens z'n nieuwe avatar al gezien? Hij verandert ook met de week daar in het hoge noorden: het is nu kortgehaarde brillemans :nananere . Misschien gaat-ie nu ook alles door een 'andere bril' zien :quoi
Rens

Bericht door Rens »

Gijs83 schreef:Heb je Rens z'n nieuwe avatar al gezien? Hij verandert ook met de week daar in het hoge noorden: het is nu kortgehaarde brillemans :nananere . Misschien gaat-ie nu ook alles door een 'andere bril' zien :quoi
ach ja, met het stijgen der jaren worden de ogen wat minder daar waar het het lezen betreft....dus is het tijd voor een leesbril....

overigens heb ik tot m'n 20ste altijd een bril gedragen, maar toen ik in het ziekenhuis kwam te liggen, heb ik hem afgedaan en nooit meer, tot nu toe, opgehad.......ok, het ene oog is fiks MIN en het andere fiks PLUS.....dus is het lastig om het in één bril te vangen....

en dat blockhead-koppie heb al vaker gehad, en met de warmte is het wél zo prettig.....(en lekker makkelijk: ik hoef, als ik m'n bed uitkom, m'n haar tenminste niet te kammen........ :haha )
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

staat je goed!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

MarthaMartha schreef:staat je goed!
Inderdaad!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

super wat een leuke avatar Jolanda!
Je staat er leuk op!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Hebben jullie de nieuwe avatar van Kislev al gezien :quoi Een heuse muizen-parkeerplaats. Hier hoeven onze dames niet van te gaan gillen :slurp
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Ik las tussen de middag in kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden" een artikel en daarin kwam een foto die gelijk is aan de avatar van Bert Mulder. Het blijkt Ds.Hoeksma te zijn. De man waardoor de Protestan Reformed Church in Amerika is ontstaan. De kerk waar Bert dus lid van is.
Wisten jullie trouwens dat die kerken opvallende gelijkenissen vertoond met zowel de Ger.Kerk Vrijgemaakt als de Ger.Gem.in Ned. Vreemd he? Als je het artikel leest weet je precies waarom. Er stonden wel wat opmerkelijke dingen in.
BJD

Bericht door BJD »

Gijs83 schreef:Ik las tussen de middag in kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden" een artikel en daarin kwam een foto die gelijk is aan de avatar van Bert Mulder. Het blijkt Ds.Hoeksma te zijn. De man waardoor de Protestan Reformed Church in Amerika is ontstaan. De kerk waar Bert dus lid van is.
Wisten jullie trouwens dat die kerken opvallende gelijkenissen vertoond met zowel de Ger.Kerk Vrijgemaakt als de Ger.Gem.in Ned. Vreemd he? Als je het artikel leest weet je precies waarom. Er stonden wel wat opmerkelijke dingen in.
Tja, de een is fan van Klaas jan Huntelaar en de ander van Ds Hoeksma.. :slurp
freek

Bericht door freek »

Gijs83 schreef:Ik las tussen de middag in kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden" een artikel en daarin kwam een foto die gelijk is aan de avatar van Bert Mulder. Het blijkt Ds.Hoeksma te zijn. De man waardoor de Protestan Reformed Church in Amerika is ontstaan. De kerk waar Bert dus lid van is.
Als je Bert's opvattingen een beetje kent, vind je dat waarschijnlijk helemaal niet vreemd. In dogmatische zin super-strikt, in praktische zin opvallend ruimdenkend. (Bert ik hoop dat je het positief oppakt ;) )
refo

Bericht door refo »

freek schreef:
Als je Bert's opvattingen een beetje kent, vind je dat waarschijnlijk helemaal niet vreemd. In dogmatische zin super-strikt, in praktische zin opvallend ruimdenkend. (Bert ik hoop dat je het positief oppakt ;) )
Dat is duidelijk: een mengsel van Steenblok en verbond.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Plaats reactie