Re: AVATAR
@ JvdG en Bonny............
zo kun je voor élk woord wel een betekenis boven (A-)water toveren die al dan niet (te) onchristelijk is om het te gebruiken........
het begint nu zo langzamerhand spijkers op laag water zoeken.............
als jullie dan toch op die manier bezig willen zijn, doe dan als de fransen, en maak voor élk woord een puur nederlands woord, al dan niet een geheel nieuw te verzinnen woord (lever je nog een bijdrage aan de nederlands taal ook.....)
zo kun je voor élk woord wel een betekenis boven (A-)water toveren die al dan niet (te) onchristelijk is om het te gebruiken........
het begint nu zo langzamerhand spijkers op laag water zoeken.............
als jullie dan toch op die manier bezig willen zijn, doe dan als de fransen, en maak voor élk woord een puur nederlands woord, al dan niet een geheel nieuw te verzinnen woord (lever je nog een bijdrage aan de nederlands taal ook.....)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gian; vanaf heden neem ik je niet meer serieus 

Moderators, ik protesteer! Deze postings, en die avator zijn niet in overeenstemming met de forumregels.

Je hebt gelijk; ik heb ze weggehaald.freek schreef:Moderators, ik protesteer! Deze postings, en die avator zijn niet in overeenstemming met de forumregels.
Heb je Rens z'n nieuwe avatar al gezien? Hij verandert ook met de week daar in het hoge noorden: het is nu kortgehaarde brillemans
. Misschien gaat-ie nu ook alles door een 'andere bril' zien 

ach ja, met het stijgen der jaren worden de ogen wat minder daar waar het het lezen betreft....dus is het tijd voor een leesbril....Gijs83 schreef:Heb je Rens z'n nieuwe avatar al gezien? Hij verandert ook met de week daar in het hoge noorden: het is nu kortgehaarde brillemans. Misschien gaat-ie nu ook alles door een 'andere bril' zien
overigens heb ik tot m'n 20ste altijd een bril gedragen, maar toen ik in het ziekenhuis kwam te liggen, heb ik hem afgedaan en nooit meer, tot nu toe, opgehad.......ok, het ene oog is fiks MIN en het andere fiks PLUS.....dus is het lastig om het in één bril te vangen....
en dat blockhead-koppie heb al vaker gehad, en met de warmte is het wél zo prettig.....(en lekker makkelijk: ik hoef, als ik m'n bed uitkom, m'n haar tenminste niet te kammen........

Moderatorbericht:
- MarthaMartha
- Wilma van den Berg
Inderdaad!MarthaMartha schreef:staat je goed!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
super wat een leuke avatar Jolanda!
Je staat er leuk op!!!
Je staat er leuk op!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hebben jullie de nieuwe avatar van Kislev al gezien
Een heuse muizen-parkeerplaats. Hier hoeven onze dames niet van te gaan gillen 

Ik las tussen de middag in kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden" een artikel en daarin kwam een foto die gelijk is aan de avatar van Bert Mulder. Het blijkt Ds.Hoeksma te zijn. De man waardoor de Protestan Reformed Church in Amerika is ontstaan. De kerk waar Bert dus lid van is.
Wisten jullie trouwens dat die kerken opvallende gelijkenissen vertoond met zowel de Ger.Kerk Vrijgemaakt als de Ger.Gem.in Ned. Vreemd he? Als je het artikel leest weet je precies waarom. Er stonden wel wat opmerkelijke dingen in.
Wisten jullie trouwens dat die kerken opvallende gelijkenissen vertoond met zowel de Ger.Kerk Vrijgemaakt als de Ger.Gem.in Ned. Vreemd he? Als je het artikel leest weet je precies waarom. Er stonden wel wat opmerkelijke dingen in.
Tja, de een is fan van Klaas jan Huntelaar en de ander van Ds Hoeksma..Gijs83 schreef:Ik las tussen de middag in kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden" een artikel en daarin kwam een foto die gelijk is aan de avatar van Bert Mulder. Het blijkt Ds.Hoeksma te zijn. De man waardoor de Protestan Reformed Church in Amerika is ontstaan. De kerk waar Bert dus lid van is.

Als je Bert's opvattingen een beetje kent, vind je dat waarschijnlijk helemaal niet vreemd. In dogmatische zin super-strikt, in praktische zin opvallend ruimdenkend. (Bert ik hoop dat je het positief oppaktGijs83 schreef:Ik las tussen de middag in kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden" een artikel en daarin kwam een foto die gelijk is aan de avatar van Bert Mulder. Het blijkt Ds.Hoeksma te zijn. De man waardoor de Protestan Reformed Church in Amerika is ontstaan. De kerk waar Bert dus lid van is.

Dat is duidelijk: een mengsel van Steenblok en verbond.freek schreef:Als je Bert's opvattingen een beetje kent, vind je dat waarschijnlijk helemaal niet vreemd. In dogmatische zin super-strikt, in praktische zin opvallend ruimdenkend. (Bert ik hoop dat je het positief oppaktGijs83 schreef:Ik las tussen de middag in kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden" een artikel en daarin kwam een foto die gelijk is aan de avatar van Bert Mulder. Het blijkt Ds.Hoeksma te zijn. De man waardoor de Protestan Reformed Church in Amerika is ontstaan. De kerk waar Bert dus lid van is.
Wisten jullie trouwens dat die kerken opvallende gelijkenissen vertoond met zowel de Ger.Kerk Vrijgemaakt als de Ger.Gem.in Ned. Vreemd he? Als je het artikel leest weet je precies waarom. Er stonden wel wat opmerkelijke dingen in.)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.