Hendrikus schreef:dat heb je met levensbeschrijvingen wel vaker, jasweelinck 25 schreef:Een levensbeschrijving van het leven van ...

Hendrikus schreef:dat heb je met levensbeschrijvingen wel vaker, jasweelinck 25 schreef:Een levensbeschrijving van het leven van ...
Die heb ik ook voor een deel gelezen. Na afloop kreeg ik echt de indruk dat onvolmaakte mensen niet bestaan.sweelinck 25 schreef:Een levensbeschrijving van het leven van Ds. Joh. v/d Poel.
tja, moest ik echt even over nadenken, maar het kwartje is gevallenJongere schreef:Hendrikus schreef:dat heb je met levensbeschrijvingen wel vaker, jasweelinck 25 schreef:Een levensbeschrijving van het leven van ...
Welke heb je gelezen, er zijn er toch meer?freek schreef:Die heb ik ook voor een deel gelezen. Na afloop kreeg ik echt de indruk dat onvolmaakte mensen niet bestaan.sweelinck 25 schreef:Een levensbeschrijving van het leven van Ds. Joh. v/d Poel.
Uit de serie van Vermeulen, met die superlatieven in de titel.sweelinck 25 schreef:Welke heb je gelezen, er zijn er toch meer?freek schreef:Die heb ik ook voor een deel gelezen. Na afloop kreeg ik echt de indruk dat onvolmaakte mensen niet bestaan.sweelinck 25 schreef:Een levensbeschrijving van het leven van Ds. Joh. v/d Poel.
Ja, leuk hé, echt een boek om even tussendoor te lezen. Ik heb laatst 'Oorlogswinter' van Jan Terlouw nog weer eens gelezen, leest ook makkelijk weg en vind ik nog steeds erg mooi.Marnix schreef:De Gouden Dolk van Thea Beckman. Ik had Lewis uit en had niks meer te lezen dus heb ik die maar even uit de kast gepakt. Leest wel heel makkelijk en ik vind Thea Backman altijd wel leuke verhalen schrijven. Het boek gaat over de tweede kruistocht.
Welke GD-leraren en op welke school geven zij les?Gijs83 schreef:Gisteren begonnen in: Verbond, prediking en geestelijk leven: een toelichting vanuit de Ger.Gem. Geschreven door 4 godsdienstleraren.
Drs.B.van Ojen(Lodenstein, Amersfoort), Drs.J.J.Grandia(volgens Driestar), Drs.J.van Mourik(Calvijn College) en Drs.J.Pas(?) Allemaal geleerde heren dus.Wilma van den Berg schreef:Welke GD-leraren en op welke school geven zij les?Gijs83 schreef:Gisteren begonnen in: Verbond, prediking en geestelijk leven: een toelichting vanuit de Ger.Gem. Geschreven door 4 godsdienstleraren.
Ja, tegenwoordig is het aan de wijzen en verstandigen (lees doctorandi) geopenbaard. 't Is dan ook bar ingewikkeld geworden.Gijs83 schreef:Drs.B.van Ojen(Lodenstein, Amersfoort), Drs.J.J.Grandia(volgens Driestar), Drs.J.van Mourik(Calvijn College) en Drs.J.Pas(?) Allemaal geleerde heren dus.Wilma van den Berg schreef:Welke GD-leraren en op welke school geven zij les?Gijs83 schreef:Gisteren begonnen in: Verbond, prediking en geestelijk leven: een toelichting vanuit de Ger.Gem. Geschreven door 4 godsdienstleraren.
Nee, het is echt Drs.J.Pas. Misschien is het een zoon van G.D.Pas.Mister schreef:Niet G.D. Pas van Hogeschool Driestar??