Plak naast de nieuwe er 1-tje met de 10 geboden Egbert, dan blijft-ie misschien zittenOrigineel geplaatst door Egbert
van postings waar je niet wijzer van wordt houdt ik niet, maar moest wel even lachen bij deze 'discussie'. Ook ik heb een visje op mijn refocontainer, dit tot ongenoegen van vrouwe egbert die het allemaal maar evangelisch vind. Maar dit ter zijde. Bij mij is het visje ook een teken van herkenning en belijdenis en misschien van vraagstelling. Maar dit laatste komt niet zoveel voor daar men de betekenis niet zo goed kent buiten kerkelijke kring. Wat ook een belangrijke functie is van de Ichtus is die van remparacute, je bent je bewust van de voorbeeld functie die je als christen hebt. Ik heb nogal gauw de neiging om mijzelf als goede bestuurder [in auto] te zien en daardoor de rest als kreuken, zo'n Ichtus weerhoud me om dit ook in daden om te zetten. Als laatste, vorig jaar moest ik na de Bondsdag van de +12 in Hendrik Ido Ambacht een nieuwe kopen daar de Refojeugd het nodig vond mijn oude te verwijderen?
:,:D