Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]

MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Lassie schreef:brood, melk, yoki, cola, stamppotzuurkool, hagelmix, pindakaas.
lekker, behalve die zuurkool dan..........
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

DVD Second chance
4CD Mijn verlangen
(nog voor mijn verjaardag)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Marnix

Bericht door Marnix »

6 flessen La Palma (goede chileense rode wijn)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

MarthaMartha schreef: (en ik ben zo blij met die anwb-praatpalen langs de weg :mrgreen: )
binnenkort gaan die juist verdwijnen ivm de mobieltjes-dichtheid.................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
MarthaMartha

Rens schreef:
MarthaMartha schreef: (en ik ben zo blij met die anwb-praatpalen langs de weg :mrgreen: )
binnenkort gaan die juist verdwijnen ivm de mobieltjes-dichtheid.................
dit ga je niet menen........... ik weet ze in ongeveer heel nederland te staan, en heb er al veel en dankbaar gebruik van gemaakt.... Ik hoop dat de anwb dan zelf mobieltjes uit gaat delen aan degene die ze niet hebben..... want op de snelweg stopt er écht niemand.......
Lassie

Bericht door Lassie »

nou je mist er niks mee hoor (of je moet je geen vaste telefoon hebben)... Ik vergeet echt heel vaak om m'n mobiel mee te nemen! Dus ;-)

Maar k ben net ff naar de stad geweest. (heerlijk uitverkoop)
k heb 3 broeken gekocht voor m'n vriend.

en voor mezelf ondergoed.

allemaal lekker in de reclame.
MarthaMartha

Ik wil geen mobieltje...
dan denkt iedereen dat je ook altijd bereikbaar bent....
mij niet gezien, bij de kassa, tijdens een gesprek, in een vergadering, overal kan dat ding afgaan, mij niet gezien.
Rens

Bericht door Rens »

MarthaMartha schreef:Ik wil geen mobieltje...
mij niet gezien, bij de kassa, tijdens een gesprek, in een vergadering, overal kan dat ding afgaan, mij niet gezien.
je kunt 'm ook uitzetten hoor.......................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
MarthaMartha

dat zou ik vergeten...............
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Toch wel handig zo'n mobieltje hoor... vande week had ik ook een praatpaal nodig, maar die was niet binnen wandelbereik. Tja... dan kom je niet ver...

Enne... dat bereikbaar zijn, gewoon niet opnemen en niet reageren op voicemails, dan wennen ze er van zelfaan dat je ondanks je mobieltje soms toch onbereikbaar bent!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Daphne

Bericht door Daphne »

2 uniform jasjes & 2 uniform broeken

en nog t een en ander bij de Ikea :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Unionist

Bericht door Unionist »

Daphne schreef:2 uniform jasjes & 2 uniform broeken
Ga je bij 't Leger des Heils?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Lassie

Bericht door Lassie »

Unionist schreef:
Daphne schreef:2 uniform jasjes & 2 uniform broeken
Ga je bij 't Leger des Heils?
:mrgreen:
Marnix

Bericht door Marnix »

edele strijdster schreef:
Toch wel handig zo'n mobieltje hoor... vande week had ik ook een praatpaal nodig, maar die was niet binnen wandelbereik. Tja... dan kom je niet ver...

Enne... dat bereikbaar zijn, gewoon niet opnemen en niet reageren op voicemails, dan wennen ze er van zelfaan dat je ondanks je mobieltje soms toch onbereikbaar bent!
Precies. Of je spreekt wat af ergens maar loopt elkaar mis.

Handig als je dan ff kan bellen. Of als je te laat bent dat je dat even kan aangeven.

Dat je zou vergeten hem uit te zetten valt reuze mee, dat is misschien de eerste twee weken zo maar als je dan een paar keer gebeld bent doe je dat voortaan wel zelf.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

edele strijdster schreef:

Precies, mijn familie moppert wel eens dat ik ondanks mijn mobiel toch zo onbereikbaar ben :mrgreen:
En mijn vader zei altijd: "als het dringend is, bellen ze nog wel een tweede of een derde keer." Dus neem hem rustig niet altijd direct op. Je bent zoveel berikbaar als je zelf wilt!!
Ik wilde ook nooit een mobiel, totdat ik nu al ruim 4 jaar geleden, stil stond met de auto, 's avonds om elf uur met een baby!! Gelukkig dat ik een andere automobilst vond, die zo aardig was om zijn mobiel beschikbaar te stellen. Het kostte me overigens wel wat lef om hem aan te spreken want hij zat in een auto waaruit dreunende muziek stond en zowe hij als zijn vriendin zaten onder de piercings en tattoos, maar ze waren heel aardig, dus uiterlijk zegt ook niet alles!! :)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten