lekker, behalve die zuurkool dan..........Lassie schreef:brood, melk, yoki, cola, stamppotzuurkool, hagelmix, pindakaas.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
- MarthaMartha
- JolandaOudshoorn
binnenkort gaan die juist verdwijnen ivm de mobieltjes-dichtheid.................MarthaMartha schreef: (en ik ben zo blij met die anwb-praatpalen langs de weg :mrgreen: )
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
dit ga je niet menen........... ik weet ze in ongeveer heel nederland te staan, en heb er al veel en dankbaar gebruik van gemaakt.... Ik hoop dat de anwb dan zelf mobieltjes uit gaat delen aan degene die ze niet hebben..... want op de snelweg stopt er écht niemand.......Rens schreef:binnenkort gaan die juist verdwijnen ivm de mobieltjes-dichtheid.................MarthaMartha schreef: (en ik ben zo blij met die anwb-praatpalen langs de weg :mrgreen: )
- MarthaMartha
je kunt 'm ook uitzetten hoor.......................MarthaMartha schreef:Ik wil geen mobieltje...
dan denkt iedereen dat je ook altijd bereikbaar bent....
mij niet gezien, bij de kassa, tijdens een gesprek, in een vergadering, overal kan dat ding afgaan, mij niet gezien.
Moderatorbericht:
- MarthaMartha
-
Toch wel handig zo'n mobieltje hoor... vande week had ik ook een praatpaal nodig, maar die was niet binnen wandelbereik. Tja... dan kom je niet ver...MarthaMartha schreef:Ik wil geen mobieltje...
mij niet gezien, bij de kassa, tijdens een gesprek, in een vergadering, overal kan dat ding afgaan, mij niet gezien.
Enne... dat bereikbaar zijn, gewoon niet opnemen en niet reageren op voicemails, dan wennen ze er van zelfaan dat je ondanks je mobieltje soms toch onbereikbaar bent!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Precies. Of je spreekt wat af ergens maar loopt elkaar mis.edele strijdster schreef:Toch wel handig zo'n mobieltje hoor... vande week had ik ook een praatpaal nodig, maar die was niet binnen wandelbereik. Tja... dan kom je niet ver...MarthaMartha schreef:Ik wil geen mobieltje...
Enne... dat bereikbaar zijn, gewoon niet opnemen en niet reageren op voicemails, dan wennen ze er van zelfaan dat je ondanks je mobieltje soms toch onbereikbaar bent!
Handig als je dan ff kan bellen. Of als je te laat bent dat je dat even kan aangeven.
Dat je zou vergeten hem uit te zetten valt reuze mee, dat is misschien de eerste twee weken zo maar als je dan een paar keer gebeld bent doe je dat voortaan wel zelf.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Precies, mijn familie moppert wel eens dat ik ondanks mijn mobiel toch zo onbereikbaar ben :mrgreen:edele strijdster schreef:Toch wel handig zo'n mobieltje hoor... vande week had ik ook een praatpaal nodig, maar die was niet binnen wandelbereik. Tja... dan kom je niet ver...MarthaMartha schreef:Ik wil geen mobieltje...
En mijn vader zei altijd: "als het dringend is, bellen ze nog wel een tweede of een derde keer." Dus neem hem rustig niet altijd direct op. Je bent zoveel berikbaar als je zelf wilt!!
Ik wilde ook nooit een mobiel, totdat ik nu al ruim 4 jaar geleden, stil stond met de auto, 's avonds om elf uur met een baby!! Gelukkig dat ik een andere automobilst vond, die zo aardig was om zijn mobiel beschikbaar te stellen. Het kostte me overigens wel wat lef om hem aan te spreken want hij zat in een auto waaruit dreunende muziek stond en zowe hij als zijn vriendin zaten onder de piercings en tattoos, maar ze waren heel aardig, dus uiterlijk zegt ook niet alles!!

Ik weet, mijn Verlosser leeft