Nou lieve Johannes de drieentwintigste, het is mij een waar genoegen je als eerste te verwelkomen. :shock:Johannes XXIII schreef:Ik zie in de onderwerpenlijst het kopje "Nieuweling", nou daar mag ik mijzelf dan ook onder rekenen. Niet dat er iets interresants over mij te vertellen is, maar allright, ik ben er ook, dat wilde ik even kwijt.
Nieuweling
-
Ik ben ook vrij nieuw. Moet ik me nog officieel welkom laten hetenaritha schreef:Nou lieve Johannes de drieentwintigste, het is mij een waar genoegen je als eerste te verwelkomen. :shock:Johannes XXIII schreef:Ik zie in de onderwerpenlijst het kopje "Nieuweling", nou daar mag ik mijzelf dan ook onder rekenen. Niet dat er iets interresants over mij te vertellen is, maar allright, ik ben er ook, dat wilde ik even kwijt.

Dat hoort wel.vandendijk schreef:Ik ben ook vrij nieuw. Moet ik me nog officieel welkom laten hetenaritha schreef:Nou lieve Johannes de drieentwintigste, het is mij een waar genoegen je als eerste te verwelkomen. :shock:Johannes XXIII schreef:Ik zie in de onderwerpenlijst het kopje "Nieuweling", nou daar mag ik mijzelf dan ook onder rekenen. Niet dat er iets interresants over mij te vertellen is, maar allright, ik ben er ook, dat wilde ik even kwijt.
-
Heb jij wel eens voor gesteldaritha schreef:Dat hoort wel.vandendijk schreef:Ik ben ook vrij nieuw. Moet ik me nog officieel welkom laten hetenaritha schreef:Nou lieve Johannes de drieentwintigste, het is mij een waar genoegen je als eerste te verwelkomen. :shock:Johannes XXIII schreef:Ik zie in de onderwerpenlijst het kopje "Nieuweling", nou daar mag ik mijzelf dan ook onder rekenen. Niet dat er iets interresants over mij te vertellen is, maar allright, ik ben er ook, dat wilde ik even kwijt.

Volgens mij wel toch?vandendijk schreef:Heb jij wel eens voor gesteldaritha schreef:Dat hoort wel.vandendijk schreef:Ik ben ook vrij nieuw. Moet ik me nog officieel welkom laten hetenaritha schreef: Nou lieve Johannes de drieentwintigste, het is mij een waar genoegen je als eerste te verwelkomen. :shock:
-
um...je hoeft nie veel te zeggu hoor..gewoon dat je nieuw ben :mrgreen: ofzo..kweetnie meer wat ik toen zei toen ik nieuw wasvandendijk schreef:Wat moet ik dan van mezelf vertellejudith schreef:jah..jij wel.......ik heeeeel poosje gelede een keertjuaritha schreef:Volgens mij wel toch?vandendijk schreef: Heb jij wel eens voor gesteld
:|
-
um...je hoeft nie veel te zeggu hoor..gewoon dat je nieuw ben :mrgreen: ofzo..kweetnie meer wat ik toen zei toen ik nieuw wasvandendijk schreef:Wat moet ik dan van mezelf vertelle
:|[/quote]
Dus we zijn hier vrij anoniem voor elkaar :roll:[/quote]
wat je zelf wil toch...tmaakt niet uit watt je zeg...!
kweet ok niet wat ik hier op moet antwoorden :roll: :| snorry
stel je gewoon voor..en vertel iets ovr jezelf ofzo!?

-
Dus we zijn hier vrij anoniem voor elkaar :roll:[/quote]judith schreef:um...je hoeft nie veel te zeggu hoor..gewoon dat je nieuw ben :mrgreen: ofzo..kweetnie meer wat ik toen zei toen ik nieuw wasvandendijk schreef:Wat moet ik dan van mezelf vertelle
wat je zelf wil toch...tmaakt niet uit watt je zeg...!

Je kunt al het één en ander in m'n profiel zien. Verder voor de duidelijkheid: Ik thuiswonende jongeman van 24 jaar. Ik ga me nu uitloggen! Welterusten allemaal! En hopelijk tot morgen!
wat je zelf wil toch...tmaakt niet uit watt je zeg...!vandendijk schreef:Dus we zijn hier vrij anoniem voor elkaar :roll:judith schreef:um...je hoeft nie veel te zeggu hoor..gewoon dat je nieuw ben :mrgreen: ofzo..kweetnie meer wat ik toen zei toen ik nieuw wasvandendijk schreef:Wat moet ik dan van mezelf vertelle

Je kunt al het één en ander in m'n profiel zien. Verder voor de duidelijkheid: Ik thuiswonende jongeman van 24 jaar. Ik ga me nu uitloggen! Welterusten allemaal! En hopelijk tot morgen![/quote]
okeej..doei